  • 31. Data: 2012-01-28 22:41:17
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-28 22:30, szufla pisze:

    > Zasadnosc jest bardzo prosta. Cala zlosc protestujacych i tych, ktorzy musza
    > odstac jak i rowniez obserwatorow (byc moze nie wszystkich, ale w
    > wiekszosci) w koncu przeleje sie na rzadzacych. Jesli nie od razu to po
    > nastepnych tego typu akcjach.

    Wniosek w całości błędny. Protestujących jest jakiś tam promil (nawet
    bezwzględna ich liczna ~200) - do tego nie są wiarygodni i nie działają
    w interesie innych, a wręcz przeciwnie. Na rządzących to się może w
    końcu przeleje złość na niemoc w obliczu działania kilku ekstremistów.

    > Oczywiscie efekt bylby znacznie wiekszy w roku wyborczym.

    Tak, tak - na szczęście nie mamy teraz wyborów, a cena paliw nie
    jest skutkiem działania aktualnie sprawujących władzę.

  • 32. Data: 2012-01-28 22:42:34
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > jak sie tym interesowałes to pewnie wiedziałeś. Ja mam w dupie takie
    > protesty więc w ogole nie czytalem artykułów o tym.

    Od tygodnia trabia o tym we wszystkich dostepnych mediach. Moze balangowales
    za dlugo ?

    sz.

  • 33. Data: 2012-01-28 22:47:46
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Na rządzących to się może w
    > końcu przeleje złość na niemoc w obliczu działania kilku ekstremistów.

    Dokladnie o to chodzi. Tylko po pewnym czasie moze byc ich wiecej niz kilku.

    > Tak, tak - na szczęście nie mamy teraz wyborów, a cena paliw nie
    > jest skutkiem działania aktualnie sprawujących władzę.

    Wladza ma wplyw na podatki i czesciowo na kurs waluty, wiec moze tez miec
    wplyw na cene paliwa.

    sz.

  • 34. Data: 2012-01-28 22:53:36
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Artur Maśląg napisał(a):
    > Wiesz, skoro protest zrobiło podobno ~200 kierowców to jakim cudem
    > ma to być czymś oczywistym dla innych od 2 tygodni? Ruch w DC jest
    > liczony dziennie w setkach tysięcy.
    Matołku, jak się Ciebie czyta to sie flaki wywracają.
    200stu było w jednym z kilkunastu protestujących miast.
    Ale skąd Ty o tym możesz wiedzieć.
    --
    Krzysiek

  • 35. Data: 2012-01-28 22:54:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-28 22:47, szufla pisze:

    > Dokladnie o to chodzi.

    Wręcz przeciwnie - zdaje się, że nie zrozumiałeś tego o czym pisałem.

  • 36. Data: 2012-01-28 23:00:12
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Wręcz przeciwnie - zdaje się, że nie zrozumiałeś tego o czym pisałem.

    Czego nie zrozumialem, wyjasnij w takim razie o co ci chodzi ?

    sz.

  • 37. Data: 2012-01-28 23:02:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-28 22:53, Krzysztof 45 pisze:
    > Matołku, jak się Ciebie czyta to sie flaki wywracają.

    Też Ciebie lubię - o oczytany, kulturalny i mądry.

    > 200stu było w jednym z kilkunastu protestujących miast.

    200*20(przyjąłem w zaokrągleniu) to razem = 4000. Cale 4 tysiące.
    Nawet gdyby ich zebrać w jednym miejscu, to na warunki większych
    miast to jakiś drobiazg, który najwyżej innym życie uprzykrza.

    > Ale skąd Ty o tym możesz wiedzieć.

    Wiesz, zza monitora to się fajnie pisze.

  • 38. Data: 2012-01-28 23:03:55
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > I to ma być dowód na to, że "protestujący" pokurwieńcami nie są ?
    To co teraz było to jest pikuś.
    Jak sie korporacje transportowe wkórwią, to z miasta nie wyjedziesz
    i nie jedziesz.
    > Jakie to ma znaczenie ? Właśnie wychodzę na 40 min z mieszkania i będę jechał
    autem, jeśli
    > próbowałeś mi zasugerować napisanie tego po pijaku ...
    Nie świruj że Ty te farmazony na trzeźwo.
    Fakt że 20 dychy za litr zrobiły by luzy na ulicach, ale to że jest masa jeżdżących
    padlin, to nie
    wina paliwa. Zwłaszcza że teraz kupisz auto taniej niż w miarę dobry rower.
    A jak będzie paliwo po dwie dychy, to będziesz spał w aucie i pilnował baku.
    Pomyślałeś o tym?
    --
    Krzysiek

  • 39. Data: 2012-01-28 23:07:12
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ale skąd Ty o tym możesz wiedzieć.

    Wiesz, nie wszyscy maja internet:
    http://www.nbportal.pl/r/res/flash_wykresy/internet2
    009.jpg ;)

    sz.

  • 40. Data: 2012-01-28 23:24:57
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Arbiter napisał(a):
    > jak sie tym interesowałes to pewnie wiedziałeś. Ja mam w dupie takie
    > protesty więc w ogole nie czytalem artykułów o tym.
    To czytaj, tu też było.
    Albo po CB do sklepu. dudnili kilka godzin przed akcją na minimum 20 km. Objazd byś
    zaliczył.
    --
    Krzysiek