    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Date: Mon, 21 Aug 2017 15:50:35 +0200

    W dniu 2017-08-21 o 15:14, Trybun pisze:

    > Tak, mam taka możliwość w standardzie. Wszystko co się dało to już
    > poprzenosiłem na zewnętrzną SD. Jest także zaznaczone aby nowe programy
    > instalowały się na SD, ustawienia aparatu foto i wszystko co tylko
    > możliwe podporządkowałem karcie SD. Jednak wiele to nie daje - o ile
    > fotki i filmy mogę nagrywać do woli (wolnego miejsca na SD jest około
    > 12GBGB) to zainstalować już nie daje się żaden program - komunikat - "za
    > mało miejsca w pamięci",. Czym to do cholery idzie skoro karta jest
    > zaznaczona jako lokalizacja na programy a ona jest prawie pusta?

    Używasz systemu pisanego przez idiotów dla jeszcze większych idiotów.

    1. Wywal aktualizacje każdego programu którego nie używasz.
    1.1. Przemyśl czy musisz mieć zaktualizowane programy których używasz
    rzadko.
    1.2. W starszych czwórkach była możliwość kasowania niepotrzebnego
    softu, sprawdź może jest i u ciebie.
    2. Zastosuj jak radzono programy do instalacji softu na karcie.
    3. Jak program płacze że się nie zainstaluje bo ma za mało pamięci to
    wysil szare komórki i sprawdź czy chodziło o RAM czy o ekwiwalent HD.