    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Date: Mon, 21 Aug 2017 22:27:02 +0200

    W dniu 2017-08-21 o 15:14, Trybun pisze:

    > Tak, mam taka możliwość w standardzie. Wszystko co się dało to już
    > poprzenosiłem na zewnętrzną SD. Jest także zaznaczone aby nowe
    > programy instalowały się na SD, ustawienia aparatu foto i wszystko co
    > tylko możliwe podporządkowałem karcie SD. Jednak wiele to nie daje - o
    > ile fotki i filmy mogę nagrywać do woli (wolnego miejsca na SD jest
    > około 12GBGB) to zainstalować już nie daje się żaden program -
    > komunikat - "za mało miejsca w pamięci",. Czym to do cholery idzie
    > skoro karta jest zaznaczona jako lokalizacja na programy a ona jest
    > prawie pusta?

    Wywalaj zdjęcia (aparat od razu niech ram wrzuca), programy instalacyjne
    ( np. FF mam na SD Memory card)
    Na device storage mam tylko pliki systemowe.
    Wejdż w pamięć aplikacji i poubijaj te, które niepotrzenie sa aktywne
    lub usuń. Ja np, często ubijam,zatrzymuję FF jak z niego nie korzystam.
    jak mam z niego korzystać to sie uruchomi. Dane komórkowe mam wyłączone,
    Bardzo rzadko korzystam w telefonie przez te dane. Czasami jak nie
    jestem w domu.
    Masz w telefonie folder Moje Pliki (to coż jak menadżer plików).
    Przesłane pliki przez bluetooth zaraz z pamięci usuwam. Pliki są tam
    gdzie trzeba, ale po co mi ta historia?

    --
    animka