    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Panasonic G1 - macałem
    Date: Sun, 04 Jan 2009 23:41:22 +0000

    dominik pisze:

    > Po prostu nikt z obsługi nie wiedział jak i nikt nie potrafił znaleźć w
    > menu tego. Pozostaje nadzieja, że jednak jest ta opcja tylko zagrzebana.

    Na obsługę to nie licz. Mnie przekonywał, że każdy z 3 trybów
    stabilizacji jest do innego zuma. 1-do krótkiego, 2- do średniego, 3- do
    długiego. Zastanawiałem się, czy się nie przesłyszałem, bo po szkocku do
    mnie mówił, ale nie. Trochę się zdziwiłem, bo to był firmowy sklep
    Panasonica, ale pal licho. Musi wiedzieć tyle różnych pierdół o
    telewizorach, które sprzedaje. Poza tym nie wymagam od sprzedawcy
    emocjonalnego zaangażowania w to, co sprzedaje, bez przesady. Co innego,
    gdyby mnie tam wpuścili i dali tylko dział aparatów ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.