  • 71. Data: 2009-01-07 09:28:25
    Temat: Re: Panasonic G1 - macałem
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 07 Jan 2009 09:07:04 +0000, "Paweł W."

    >Nikon D70? Przyjdzie pewnie jeszcze trochę poczekać, bo Panasonic
    >naprawdę drogo wycenił swoją zabawkę. Co prawda konkurencji na półce z
    >hybrydami nie ma, ale cena zachęca nad zastanowieniem się nad lustrzanką.
    Drogo, nie drogo, po niecałym tygodniu w Szczecińskim MM sprzedali
    wszystko.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 72. Data: 2009-01-07 09:31:29
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Ech, ta dzisiejsza młodzież... czy naprawdę nie ma już nic ciekawszego
    do macania...???

    Czarek

    PS W Warszawie widziałem kozy na wybiegu, chętnym mogę podać adres ;)

  • 73. Data: 2009-01-07 09:34:09
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:
    > On Wed, 07 Jan 2009 09:07:04 +0000, "Paweł W."

    > Drogo, nie drogo, po niecałym tygodniu w Szczecińskim MM sprzedali
    > wszystko.

    Sztuk 2? ;)
    Widać Panasonic trafił w oczekiwania rynku. Ja też bym kupił, tylko nie
    za tyle. Poza tym już siedzę w lustrach trochę i nie bardzo mi się chce
    bawić w zmianę systemu, tym bardziej, że jestem świadom, że lepszych
    zdjęć nie będę robić, a lepsza funkcjonalność (jak dla mnie) nie jest na
    tyle istotna, aby bawić się w zmiany.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 74. Data: 2009-01-07 09:35:21
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Czarek pisze:
    > Ech, ta dzisiejsza młodzież... czy naprawdę nie ma już nic ciekawszego
    > do macania...???

    ROTFL

    Dziękuję za zaliczenie mnie do młodzieży ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 75. Data: 2009-01-07 10:31:21
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    Paweł W. pisze:
    > No tak. Centralna za obiektywem mogłaby mocno winietować. Ale czemu nie
    > mogłaby być wyłącznie elektroniczna migawka? Ciekawe jak jest z

    ZTCW, po zakończeniu ekspozycji, matryca musi zostać fizycznie
    zasłonięta na czas jej zczytywania, bo nie ma innego sposobu, żeby
    zapobiec dalszemu "zbieraniu" przez nią ładunku.

    Zbig T.

    (Trzy dolary w temacie sprawią, że email dojdzie)