    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Parkowanie przed czyimś domem
    Date: Sun, 23 Oct 2016 22:10:19 +0200

    Użytkownik "Budzik"

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Może tak być.
    > Tomka czytałeś wybiórczo - przecież też pisał, że wiele dróg nie jest
    > drogą publiczną.

    Staram sie czytac dokładnie ale zawsze moze cos umknac.

    Niemniej z postów Tomka wywnioskowałem prosty i dosc logiczny wniosek -
    chcesz zeby ci nie parkowali - ogrodz, nawet jezeli to nie jest droga
    publiczna.
    ---
    Co to ma do twojego naruszenia własności ? Przeczytaj te przepisy. One nie
    dają Ci żadnych praw. I niestety nie możesz wyjść z założenia, że co nie
    jest zabronione to jest dozwolone bo KC wyraźnie mówi że właściciel może
    skierować do Ciebie takie roszczenie jakie kwestionowałeś.