  • Data: 2014-09-01 16:33:24
    Temat: Re: Parkowanie super fur na dwóch miejscach
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 1 Sep 2014 02:40:42 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Może mi ktoś wytłumaczyć o co z tym chodzi?
    > Przyznaje że ja też czasami parkuje jak ciele.
    > ale jak widzę jak gość parkuje mercem
    > na dwóch stanowiskach to...
    > O co mu chodzi???
    > Może ktoś wytłumaczyć???

    Różne buraki jeżdżą i tego nie da się wytłumaczyć, podobnie jak miłości do
    lewego pasa na wszelkich ekspresówkach.
    Czasem bywa to skutkiem wciskania na siłę maksymalnej ilości miejsc
    parkingowych na jakiś ciasnych placykach. Mi zdarza się celowo stanąć
    krzywo jak miejsca są bardzo wąskie, a jadę z dzieciakami - wolę wyjść na
    buraka niż pisać komuś oświadczenie, gdy dzieciak mu grzmotnie z całej siły
    drzwiami.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek