  • Data: 2014-09-01 18:19:46
    Temat: Re: Parkowanie super fur na dwóch miejscach
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:540453d6$0$2377$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie wiem o co chodzi, ale bywa ze miejsca sa waskie, a niektore auta
    > szerokie ...

    Bywając w Krakowie też mam wrażenie, że miejsca parkingowe
    projektowane są przez osoby posiadające Cinquacento i Matizy...
    Nowe samochody w posiadaniu Polaków są nieco większych
    rozmiarów i jak się jeszcze spotka Matiz z SUV to jakoś sobie
    poradzą, z wielkim trudem, ale dwa SUVy obok siebie to bida.

    Już nie mówiąc o uliczkach w podziemnych parkingach, gdzie
    manewrujesz pomiędzy słupami z betonu które są ustawione
    tak, że skręt 90' trzeba robić tak, aby o słup tylnymi drzwiami
    nie zawadzić... Rok temu niestety zawadziłem tak passatem
    i odrapałem sobie o słup z betonu farbę z samochodu: CIASNO!

    Czy są jakieś konkretne standardy na rozmiary miejsca parkingowego
    czy jest to pozostawione pod samowolę developera robiącego ten
    konkretny parking dla Tesco, Castoramy czy gdzies w Galerii?

    Innymi słowy czy można podejść z taśmą mierniczą i jak
    wydzie tych metrów za mało to zgłosić do miasta aby
    skontrolowali i kazali ewentualnie pasy przemalować?