    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Partycja odzyskiwania
    Date: Fri, 21 Feb 2020 11:14:14 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e4f4719$0$17357$6...@n...neostrada.pl

    > Otóż nie!!! Spreparowałem kiedyś dysk z 32W10 na F-S, który
    > teraz wziąłem do obróbki, ale że był mi na chwilę potrzebny
    > do lepszych ;) zadań, użyłem go do tych lepszych zadań,
    > kasując ów 32W10...

    Seagate był potrzebny, ale zanim miał być potrzebny, jego
    zawartość miała zostać przerzucona na Toshibę, ale że na
    Toshibie były pornole (Królewna Śnieżka czy Diabolina itp.)
    [to nie pornole -- prawda nie jest tam naga, lecz okryta
    szatami hipokryzji? zaś fakty są filmowe?...] stało się
    inaczej, o czym zapomniałem...

    > Ale i co z tego, skoro to inny W10 niż chciałem...

    > -=-

    > Tedy muszę znów zainstalować W10 na F-S...
    > Tym razem chyba zainstaluję 64W10 -- skoro ściągnąłem, gdy Animka pytała...

    Zainstalować go chcę na gołej Toshibie i po prostu wrzucić tutaj.

    -=-

    Mam niezbyt odpowiedni W10 i WXP na tym samym dysku pracujące
    ze sobą najwyraźniej bezkolizyjnie. Po uruchomieniu komputera
    wybieram -- z czego chcę bootować.

    Przebootowałem wielokrotnie na WXP i na W10 -- chyba jest OK.

    -=-

    Zanim było OK, ,,popsuł'' się WDC, na który wrzuciłem zawartość Seagate.
    Dysk był widoczny pod WXP na F-S, lecz pusty -- bez partycji. Stało się
    to bezpośrednio po tym, jak odpiąłem dysk w czasie, gdy jeszcze coś ;)
    na nim pisało. Podpiąłem WDC do netbooka -- uzyskałem ten sam efekt...

    Pomyślałem:
    - dyski są nieśmiertelne
    - dwa komputery nie mogą być zepsute tak samo
    - przewód jest sprawny
    podpiąłem dyndającą wtyczkę (przewód Y, ale zwykle
    nie używam aż dwóch wtyczek) i nadal to samo...
    - zapewne stuknęła przejśćiówka...
    innej nie miałem, ale tę podepchnąłem nieco i... OK!!!

    -=-

    IMO (piszę to na podstawie swych doświadczeń) niemal wszystkie
    ,,błędy'' to błędy pozorne -- jak z tą przejściówką, która po
    prostu była za słabo wciśnięta w złącze SATAnistyczne lub zły
    kontakt na przewodach USB...

    -=-

    Ale WXP nie chce łączyć się netem. :)
    Wkopiowuję tu kolejna partycje WXP...
    Tę zaś uruchomić chcę ze wszystkimi
    usługami Windows, jako że jest nieco...
    Oszczędnościowa... ;)

    W tle kopiuję WXP i wkrótce przebootuję na nią, jeśli zdołam...

    -=-

    To, co teraz napisałem, zasejwuję i spróbuje wysłać z innej kopii WXP.
    Kopiowanie dobiega ;) końca...

    -=-

    Mam teraz na Seagacie: WXP; W10; WXP, z którego teraz piszę.
    Wysłać zamierzam z tego, który teraz tu wrzuciłem. DBXy są
    na partycji wspólnej.

    -=-

    Przebootowałem i kończę ten post. Nie obyło się bez problemu,
    bo partycja wspólna nie chciała zamontować się bezproblemowo...

    Na razie ta kopia WXP startuje bez udziału W10 -- jako aktywna.
    Obaczę, czy wystartuje też spod W10 jako nieaktywna, gdy aktywną
    będzie W10.

    To ta sama kopia, z której korzystam od wielu lat?...
    Z Seagate trafiła na WDC, gdy ,,reperowałem'' Viktorią
    (Dziękuję Olafowi) a stamtąd ponownie na ten sam Seagate.

    Po wysłaniu tego postu zamierzam podpiąć tę partycję pod
    W10, choć ten W10 stąd wywalę...

    -=-

    Jeśli ktoś czegoś nie rozumie -- mogę spróbować coś dopowiedzieć...
    Wszystkie te me poczynania są odpowiedzią na problem Trybuna?...
    Ogólnie chcę na tym F-S mieć i W10, i WXP, ale nie śpieszę się...
    I niestety ten F-S lekko ;) sypie się... Kupiłem go w połowie
    sierpnia 2008 r. i intensywnie wykorzystywałem...

    -=-

    Wgrana partycja też nie dała łączności z netem -- w obu wypadkach
    potrzebny był ZoneAlarm pilnujący WXP a przebywający częściowo ;)
    na wspólnej partycji...

    --