  • Data: 2017-05-24 22:48:06
    Temat: Re: Partycjonowanie dysku
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle Eneuel Leszek Ciszewski napisał w Wednesday 24 of
    May 2017 20:56:

    > Tak. Wystarczy ukryć partycję aktywną bądź
    > wskazaną w Boot.ini lub jakoś inaczej namieszać. :)
    > W szczególności wirusy żyjące ;) w BS mieszają tak,
    > że ten układ ulega zmianom.

    Dzięki.

    > Partycja to miejsce a FS sposób/organizacja zapisu?

    Można to tak ująć.

    > Chyba nie do_końca/niezupełnie, skoro:

    A nie jest tak? I czemu miałoby to podważać moje twierdzenie?
    Chyba, że zmyliło Cię użycie niekompletnego określenia "formatów
    tablicy partycji". ;-)

    > Ale chyba rozumiem/uznaję to rozgraniczenie -- partycja kontra FS.

    Jakbyś miał więcej do czynienia z uniksami, to byłoby to dla
    Ciebie całkiem oczywiste.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.