  • Data: 2019-05-16 16:24:39
    Temat: Re: Pasek
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 maja 2019 02:18:43 UTC-5 użytkownik T. napisał:

    > Ja sam poruszam się czasem skuterem - ale staram się myśleć w taki
    > sposób, że przewiduję kierowców, którzy mogą mnie nie zauważyć albo się
    > zagapić. Nie pcham się między samochodami z prędkością większą niż taką,
    > która umożliwia mi zahamowanie w miejscu (bo są nieogary, które
    > otwierają drzwi, bo wysiadają na środku drogi na światłach).

    Popieram az dotad :)

    > Wiem też,
    > że dla niektórych to ujma, jak jedzie przed nimi pyrkawka - takim też
    > ustępuję, bo szkoda zdrowia...

    Tak nie robie.
    To zaprasza kierowcow do wyprzedzania. I robia to z bardzo niewielkim zapasem
    odleglosci.

    W praktyce niby jednoslad i samochod sie zmieszcza na jednym pasie ale jak kierowca
    widzi ze obok jedzie inne auto to i swiadomie i podswiadomie wola miec wiekszy odstep
    od samochodu po lewej niz od jednosladu po prawej.

    To tez ma wade bo wtedy trzeba jechac po nierownej czesci drogi, w kaluzy, po
    dziurach, piachu.

    Ja tak nie robie.
    Trzymam dla siebie okolo 1/3 pasa.

    I mysle ze jest bezpieczniej niz jakbym jechal 1-1.5m od pobocza.