  • Data: 2019-05-16 16:56:58
    Temat: Re: Pasek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 16 maja 2019 02:18:43 UTC-5 użytkownik T. napisał:

    >Popieram az dotad :)

    >Tak nie robie.
    >To zaprasza kierowcow do wyprzedzania. I robia to z bardzo niewielkim
    >zapasem odleglosci.

    Tu nie o ujme chodzi, tylko o predkosc.
    Jedzie taka pyrkawka, i spowalnia.
    Zdejmijcie sobie ogranicznik, to nie bedzie problemow :-P

    A potem jeszcze wyprzedzisz z duzym trudem, trafisz na czerwone, a tu
    cie taki omija ... bez zapasu odleglosci :-)

    >W praktyce niby jednoslad i samochod sie zmieszcza na jednym pasie
    >ale jak kierowca widzi ze obok jedzie inne auto to i swiadomie i
    >podswiadomie wola miec wiekszy odstep od >samochodu po lewej niz od
    >jednosladu po prawej.
    >To tez ma wade bo wtedy trzeba jechac po nierownej czesci drogi, w
    >kaluzy, po dziurach, piachu.

    >Ja tak nie robie.
    >Trzymam dla siebie okolo 1/3 pasa.

    Trzeba sie dac wyprzedzic na skrzyzowaniu, tam wiecej miejsca.

    Albo szybciej jechac i w ogole nie bedzie problemu :-)

    J.