  • Data: 2017-10-19 22:59:28
    Temat: Re: Paski sniegowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 Oct 2017 19:00:45 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ano

    > Wiesz, ja tam kiedys tez pojechałem bez łancuchów.
    > Po czym droga oblodziła i zjezdzałem jak na łyzwach.
    > Innym razem jadac do, skrecamy z głownej a tam wszystko stoi.
    > Jak wysiedlismy z auta to bysmy sobie zeby powybijali.
    > Niewazne, mercedes, porshe, wszystko stało.

    Bo na poczatku pewnie stal jakis ciec z Poznania i droge blokowal :-P

    > Ja jechałem 20 letnim citroenem, wyciagnałem łancuchy i pojechałem.
    > Dopiero na górze zorientowałem się ze narty ma kolega w nowym volvo w
    > boxie - a volvo stało na dole bo łancuchów nie ma.
    > Od tej pory po prsotu nie widze sensu jechac bez łancuchów skoro kosztuja
    > circa 80zł.

    Po paru dekadach sens widac: tyle tych lancuchow w piwnicy/garazu, a
    zadne nie pasuja do nowego auta :-)
    I zaklada sie je na tyle niewygodnie, ze i tak bedziesz zjezdzal jak
    na lyzwach :-)

    > A tego to nie wiem, bo od paru lat juz nie jezdze do zielenca - jak
    > człowiek zobaczy trzy doliny to juz mu sie troche mniej chce jezdzic w
    > Polske na narty... :)

    Do Zielenca prawde mowiac to od dawna mi sie odechcialo.
    Tam stoku nie ma. A gdzie indziej nie ma takich durnych znakow :-)