    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Paski sniegowe
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 23 Oct 2017 18:23:13 +0200

    Dnia Mon, 23 Oct 2017 11:58:01 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    et...
    ancuchy-sniegowe-i6914610447.html

    > Chyba mam, ja nie mam sportowych ambicji :-)

    To nie kwestia sportowych ambicji, a po prostu zakładania mniejszej felgi
    na zimę.

    Jak mam hamulce 314mm i założę do nich 16" felgę, to między zaciskiem a
    felgą już nie ma miejsca na pasek.

    > Ale alufelg tez nie mam i tak sie zastanawiam ... kolpaki chyba trzeba
    > zdjac ?
    > To moze i tyle samo roboty ...

    No to w ogóle bym sprawdził czy to się do stalówek nadaje.

    Bo alufelga ma z grubsza wypukły profil który ładnie taki pasek obejmie.
    Stalówka ma otwory w bocznej płaszczyźnie, bliżej środka felgi niż miejsce
    naturalnego układania się na alufeldze.
    Przez to po pierwsze pasek będzie zawinięty wokół dość ostrej krawędzi (raz
    że będzie uszkadzał lakier, dwa że dużo łatwiej się tam przednie).
    Do tego pytanie czy po zaciśnięciu go na tym otworze nadal będzie miejsce
    między tym otworem a zaciskiem hamulcowym?