  • Data: 2014-12-16 21:39:07
    Temat: Re: Pasy niewyzanaczone
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-16 20:14, xyz wrote:

    > Ogólna zasada jest taka że na wprost jedzie się od prawej krawędzi
    > jezdni, ten co się wypycha po prawej nie jest jasnowidzem i nie wie czy
    > chcesz jechać prosto czy skręcasz
    > i masz akurat ;ewy tylny kierunek przepalony. Jak nie ma więcej pasów
    > tylko jeden i stoisz przy osi jezdni to powinieneś skręcać w lewo.
    > Tak to zapisano aby nie było niejasności. No ale są mądrzejsi więc za
    > skrzyżowaniem gdzie mieści się jedno auto działa zasada ogólna, z prawej
    > pierwszeństwo.
    > I nie ma tu mowy o wyprzedzaniu jeśli auta startują równocześnie i
> [...]

    A tutaj dolaczam sie do pytania w takiej sytuacji. Jedziemy na wprost.

    https://www.google.pl/maps/@52.2407018,21.0818843,3a
    ,75y,145.51h,87.48t/data=!3m4!1e1!3m2!1srpQSpBVfr_wA
    tWIocJPwmA!2e0

    Pasy po stronie wlotowej sa dwa i bez wyznaczonych kierunkow - czy w
    zwiazku z tym ogolna zasada przestaje obowiazywac ze z lewego w lewo a z
    prawego prosto i w prawo? No chyba tak bo gdyby mialo byc inaczej to by
    namalowali strzalki.

    No a idac dalej to co po drugiej stronie? No niby z prawej strony
    pojawia sie tam pas do skretu w prawo - ale jest oddzielony linia wiec
    teoretycznie zeby na niego wjechac to wlasnie trzeba zmienic pas.

    Czyli co? W spornym miejscu ten co ruszal przed skrzyzowaniem z prawego
    jedzie a tan co byl na lewym ma mu ustapic?

    --
    mk4