  • Data: 2018-04-27 12:28:53
    Temat: Re: Piątkowo,BMW, jak wyprzedzić 2 naraz
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-22 o 19:23, RadoslawF pisze:

    > Nie wchodzę normalnie na portale typu onet czy wp, wyjątki to linki
    > z mądrym opisem w usenecie. Do tego pełne uzbrojenie przeglądarki
    > w adblocki i blokowanie javascriptu.
    > A ostatnio mam wrażenie że twórcy dużych stron i portali nie walczą
    > o odwiedzających a walczą z nimi.
    >

    > Pozdrawiam

    Głupota ludzka nie zna granic. Ludzie sobie sprawy nie zdają, że na
    strony, które wyświetlają nachalnie reklamy i jeszcze się wykłócają, że
    adblocker blokuje reklamy i coś tam pierdolą o wolności mediów po prostu
    się nie wchodzi. Mają w chuj reklam statycznych i to powinno wystarczyć,
    zwłaszcza, że 90% artykułów na stronie to także są reklamy czy to
    bezpośrednie czy też z tzw. lokowaniem produktu (np. jakieś artykuły o
    odchudzaniu, które się na końcu okazują zwykłą, chamską reklamą i próbą
    naciągnięcia na jakieś gówniane placebo). Reklamy dynamiczne z
    wyskakującymi okienkami to już jest szczyt chamstwa w stosunku do
    zwykłego użytkownika, a taka wyborcza jeszcze każe sobie płacić za
    czytanie tego gówna. Reklamy tego typu powinny być prawnie zabronione.

     Z reguły korzystam z kart płatniczych, ale czasami też z bankomatu.
    Nie dość, że specjalnie wydłużany jest czas operacji bankomatowych i
    pojawiają się napisy "proszę czekać twoja karta jest sprawdzana" czy coś
    w tym stylu. Oczywiście wszystko po to, żeby można było wyświetlić ze
    2-3 reklamy w tle i tak każdy krok operacji to kolejna reklama. To
    jeszcze na koniec wyskakuje plik reklam zamiast gotówki i dopiero jak
    odbierzesz reklamy to wyskakują pieniądze, albo też reklamy pomiędzy
    pieniędzmi. Noż kurwa już nawet boję się zajrzeć do kibla, szafy lub do
    lodówki w obawie czy aby nie przyczaił się na mnie tam jakiś naciągacz z
    reklamami.

    Durnie od marketingu nie zdają sobie sprawy, że przesyt i nachalność
    reklam daje wręcz odwrotne skutki, bo u ludzi po prostu tworzą się
    reakcje obronne.