    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 26 Nov 2018 10:45:23 -0800 (PST)
    Subject: Re: Pieczątki urzędu na umowie
    From: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 01:20:32 UTC-6 użytkownik kk napisał:
> [...]
    podspiewywal podczas kserowania tej umowy z pieczatkami i pisania "walcie sie, to nie
    moje auto wtedy bylo i mam na to papier!"

    pieczatek to sam powinienes od nich takie poswiadczenie zbycia auta wydebic.

    > Nie nie nie, jakbym chciał opieczętować swoją fakturę to bym o to
    > poprosił. Poświadczenie zbycia auta jest osobnym dokumentem o który nie
    > starałem się. Faktura jest podpisana i datowana więc nie wymaga
    > potwierdzenia urzędu dla swojej ważności.

    Jak zwal tak zwal. Ty dokumenty se mogles wyprodukowac jakie chciales.
    A jak juz urzad je zarejestrowal to jestes zabezpieczony.

    Poza tym papier jest papier. Mozna na nim napisac cokolwiek byle z sensem.

    U nas panuje swoista psychoza poprawnosci papierowej. Na dokumencie ma byc to co
    potrzebne i ani grama wiecej. Bo jak ktos cos dopisze to juz katastrofa.

    W w praktyce jak sie to robi z sensem to papier moze zawierac dodatkowe info. I takim
    czyms jest ta informacja o rejestracji.

    Taka skrocona forma zalacznika.