  • Data: 2019-07-09 23:22:54
    Temat: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 9 Jul 2019 01:06:45 +0200, w
    <5d23ccb9$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>, LordBluzg(R)
    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mnie raczej ciekawi, kiedy policja ustawi się w pobliżu przejść i będą w
    > końcu egzekwować takich jak: J.F., Zenka, Radka i paru innych :] Wiem że

    Obecni wiceministrowie mają taką wiarygodność, że hoho -- z reguły trwa do
    pierwszego orzeczenia sądowego.

    Poza tym:

    Grzegorz Zubowicz, sekretarz sejneńskich struktur PiS, nie poniesie
    odpowiedzialności za wypadek, w którym zginął starszy mężczyzna.
    Sąd podzielił stanowisko prokuratury, że winny jest wyłącznie pieszy i
    zatwierdził umorzenie postępowania.

    W maju minionego roku, w Nieżychowie (powiat pilski) auto kierowane przez
    Zubowicza potrąciło przechodzącego przez jezdnię 69-letniego mężczyznę. Pieszy
    ,,przeleciał" nad pojazdem i spadł 25 metrów dalej. Nie udało się go uratować,
    choć został przewieziony helikopterem do szpitala.

    Zubowicz był trzeźwy. Na drodze nie było śladów hamowania, świadkowie
    twierdzili, że jechał szybko. Ale powołany przez prokuraturę biegły nie
    potrafił ocenić z jaką prędkością. Poza tym uznał, że 69-latek wtargnął na
    jezdnię, choć, gdy doszło do potrącenia, był na środku pasa ruchu.

    PS. Przechodził na pasach.