  • Data: 2016-09-19 15:56:29
    Temat: Re: Pisanie programów do obliczeń symbolicznych
    Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-19 o 15:14, slawek pisze:
    > Ale z czym rośnie? Liczba czynników jest stała.

    I teraz oblicz ile jest wszystkich możliwości
    w zależności od "liczby czynników".

    > Program do algebry symbolicznej niczego nie oblicza. A jedynie
    > przekształca. I nie można wykluczyć że potrafiłby zapisać ten iloczyn
    > krócej, jako sumy podwójnej wszystkich iloczynów.

    Pierdoły nieuka. To oblicz, przekształć i podaj wynik.
    Jaka suma podwójna? Hahaha ...

    Sprawdź tu:

    http://www.wolframalpha.com
    \Pi_{k=0}^{49} (z_{2k} + z_{2k+1})

    Nawet dla górnej granicy 10 już się wywala.
    Zapomnij, żeby komp ci to kiedykolwiek wyliczył.

    --
    Nemrod Vargardsson

    Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
    i wyrok wykona ma ręka,