eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPlany zakupu licencji od Alcatela, Teletra, joint-venture... › Re: Plany zakupu licencji od Alcatela, Teletra, joint-venture...
  • Data: 2017-11-01 22:22:59
    Temat: Re: Plany zakupu licencji od Alcatela, Teletra, joint-venture...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Jakby tylko na zywnosc bylo nas stac, to by nawisu nie bylo :-)

    Tak sobie wyobrażam że ktoś te pieniądze na targu dostawał, i potem może
    robił z nimi coś innego. Faktem jest, że oszczędności nikt normalny nie
    trzymał w złotówkach, co oczywiście nie przeszkadza temu, że większość
    ludzi nie miała w ogóle żadnych oszczędności (podobnie chyba jak teraz).

    > Ale nie az tak ze "w Polsce mozna caly miesiac za 20$ przezyc".

    Niczego podobnego nie napisałem. Wyjazd na 2 tygodnie kosztował tyle, co
    dwutygodniowe zarobki - czyli np. setki funtów szterlingów. I nie trzeba
    było tego załatwiać pół roku wcześniej, chociaż oczywiście wymagało to
    więcej zachodu niż teraz.
    --
    Krzysztof Hałasa