  • Data: 2017-06-20 01:15:31
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ALEX MR" 59480a33$0$5156$6...@n...neostrada.pl

    > A w Wietnamie wypłynął inny mit.

    W Wietnamie to raczej był efekt tunelowy. ;)
    [zaraz zacznie się -- ET był w Korei, kiedy
    to przerzucono wojska na wrogie tyłki...
    a Wietnamie -- był szlak Ho Chi Minha]

    > Zanim zaczniesz ciągnąć takie teksty, poczytaj sobie
    > jak biali traktowali "żółtków" i jakim szokiem była Cusima.

    A jak żółtki traktowały białasów?!
    Białasy marły pokąsane przez prawników...
    [chyba nie... ale przez krwiopijców... jak to było?...
    A!! przez komary... jeszcze raz...]
    Białasy marły pokąsane przez komary a żółtki
    sterylne bandaże przerabiali na sznurowadła...

    Kiedyś pewna Chinka z żalem zauważyła, że Amerykanie widzą
    zbrodnie Chińczyków ale zapominają o zbrodniach Japończyków...
    I opowiadała, co robili Japończycy przez II wojną świętą w Chinach...
    Jak mordowali całe wioski -- setki tysiące wieśniaków...

    Żydzi byli kolorowi? Chyba nie, ale marli milionami
    w Europie -- z rąk rzekomo błękitnookich blondynów AEichmanna...

    > Chyba jednak Cusima. Podobnie jak Hiroszima, a nie Hiroszima.

    -=-

    Każda wojna jest podobna. :)
    Najpierw człek buduje dom, następnie idzie na wojnę, by polec
    a dom swój -- zostawić ,,pokojowo nastawionym ziomkom''. ;)
    [aby mogli (z TSienkiewicza zapożyczając dwóch słów) srać
    i szczać na jego grób... zaraz zaczną?... HSienkiewicz,
    nie TSienkiewicz?... nie zaczną -- nie poznają mych myśli!!!]

    https://www.youtube.com/watch?v=5nI_W_t8Lak
    Anna Jantar -- Nie żałujcie serca dziewczyny

    Zawsze chłopcy najładniejsi,
    Na wojenkę szli najpierwsi,
    Gdy dziewczynom w oczach rosły łzy,

    https://www.youtube.com/watch?v=zmhwSTAoMcg <-- ta sama piosenka

    https://www.youtube.com/watch?v=Fq2cTTvG_j4
    Rozkwitały pąki białych róż

    Kładłam ci ja idącemu w bój,
    Białą różę na karabin twój,

    Hej, dziewczyno ułan w boju padł,
    Choć mu dałaś białej róży kwiat,
    Czy nieszczery był twej dłoni dar
    Czy też może wygasł, twego serca żar.

    -=-

    https://www.youtube.com/watch?v=EDpKIb3eGk0
    My Pierwsza Brygada

    Każdą wojnę wygrają ci tylko, którzy przeżyją...

    https://youtu.be/EDpKIb3eGk0?t=174

    Nie chcemy już od was uznania,
    Ni waszych mów, ni waszych łez,
    Skończyły się dni kołatania
    Do waszych serc, do waszych kies.

    Ale i oni niekoniecznie żyją wiecznie...

    https://youtu.be/EDpKIb3eGk0?t=237

    Dzisiaj już my jednością silni
    Tworzymy Polskę -- przodków mit,
    Że wy w tej pracy nie dość pilni,
    Zostanie wam potomnych wstyd!

    Bo kilkanaście lat później RP ponownie zniknęła z map świata...

    Żadna władza i żadne wojsko nie utrzyma się tam, gdzie zabraknie
    poparcia ludności cywilnej... Zapominali o tym wielcy wodzowie,
    za co płacili swą klęską. Przykładowo -- gdyby Napoleon Bonaparte
    zatrzymał się na linii Smoleńska, otoczył cerkwie ochroną, zbudował
    białoruskie państwo (z religią prawosławną i językiem białoruskim)
    i powołał białoruskie oddziały wojskowe a do Kronsztadu wysłał swą
    flotę, by wziąć Moskali w kleszcze, zanim uderzył na Moskwę (zanim
    urządził jatki pod Borodino) być może przeszedłby do historii nie
    jako nieszczęśnik, lecz jako zwycięzca...

    A każda wojna (jak mnie uczono na religii) jest zdumiewającą
    odpowiedzią Boga -- ratującego/chroniącego... życie...

    -=-

    Skoro o Bogu... Zacytujmy ;) coś wojennego:

    nie mieszaj się do sporów grzeszników!
    http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=601

    -=-

    Co do Cusimy czy Cuszimy... Po niej nastąpił zupełny rozpad
    carskiej Moskwy... Domowe wojny biało-czerwone pochłonęły
    kilkanaście milionów Rosjan...

    Powołując się na Wiki:

    Ofiary skutków rewolucji październikowej, czyli trwającej
    od jesieni 1917 roku aż do jesieni 1922 wojny domowej,
    ocenia się na około 15 milionów

    Po wojnach nastąpiła era pokoju ;) zapowiadanego przez
    Lenina -- grabieży majątków potrzebnych armii...

    -=-

    Mądrzy muzułmanie dość często nie burzyli religii ludów podbitych.
    Podobnie i nasi przodkowie często czynili -- nie gnębili żydów
    (choć im nakazywano) i nie chrzcili muzułmanów... Ale to właśnie
    wojny religijne zniszczyły RON.

    Rzymscy rżnęli się nawzajem z protestantami podczas potopu...
    Z prawosławnymi za Chmielnickiego mordowali się protestanci i rzymscy...

    IMO niemal wszystkie wojną na świecie mają religijne podłoże
    a administracyjne granice chętnie pokrywają się z granicami
    religijnych wpływów...

    RON to osobliwość -- islam, judaizm, religia unicka i inne
    prawosławne, rzymski katolicyzm, wszelkiej maści protestantyzm...

    -=-

    Ja należę do Katolickiego Jednoosobowego Kościoła. :)
    I dobrze mi w nim, choć mój Kościół jest nieubłagany -- wszystko,
    co mam, muszę oddawać biednym, i to najbliższym biednym...
    A dokładniej -- sobie. :)