  • Data: 2017-06-23 09:59:14
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-23 o 09:42, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Poniekąd tak. O ile oczywiście z formalnego (przejrzyste
    > informowanie o opłacie w cenniku/regulaminie)
    > i bizesowego (każdy przedsiębiorca kształtuje ceny
    > usług jak chce, jak też dowolnie określa pożądany
    > profil klienta) jest wszystko w najlepszym porządku,
    > o tyle wydaje mi się, że wizerunkowo to lekki
    > strzał w stopę- podobnie jak opłata za sprawdzenie
    > stanu konta w timoblajlu.

    Jaki strzał w stopę? Natychmiast po wprowadzeniu tej taryfy zmieniłem ją
    kilku osobom starszym w rodzinie. To strzał w dziesiątkę dla
    użytkowników, którzy dzwonią lub smsują głównie w sieci - teraz za
    darmo. Raz w miesiącu zwykle gdzieś zadzwonią poza sieć (jakby
    korzystali z internetu, to by w ogóle tematu nie było, bo jakiekolwiek
    użycie neta niweluje opłatę 2zł).

    > No, ale zapewne w Pleju pracują profesjonalne marketoidy
    > i pewnie wiedzą lepiej- w końcu biorą za to kasę :-)

    No tak, wiedzą lepiej, w przeciwieństwie do jakiegoś mądralińskiego na
    forum, który nie korzysta, bo nie potrzebuje, ale potrzeby innych zna.

    --
    Liwiusz