  • Data: 2017-06-23 10:37:05
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-23 o 10:27, z pisze:

    > To dalej nie zmienia negatywnej oceny takiego podstępnego działania
    >
    > Gmibaza ma wolne i czyta.
    >
    > Swoje dzieci też uczysz takich postępów? :-)

    Czytania i rozumienia? Trudno tego uczyć, tu trzeba dawać przykład, i
    liczyć, że załapią. Na siłę myślenia nie nauczysz. Nie każdy może mieć
    mądre dzieci :)

    > Dzisiaj nie korzystm bo nie potrzebuję (potrzebuję tylko do nawigacji)

    Czyli neta używasz, czyli używasz, czyli nie ponosisz opłaty 2zł.

    > Ale jutro taki podstępny zapis (a może być jeszcze przecież ciekawszy

    Przecież nikt, kto jest w stanie nauczyć się prowadzić samochód, nie
    będzie wybierał oferty gsm opierając swoją wiedzę o warunkach na tytule.
    Trzeba sobie przeliczyć, czy rzeczywiście chcemy tego telefonu używać, a
    jeśli tak, mieć świadomość tej opłaty. BTW: opłata jest pobierana tylko
    wówczas, jeśli te 2zł są na koncie. Jeśli nie ma, opłaty też nie ma
    (tyle że po roku wyłączają numer).

    > jak firma się rozpędzi) może kosztować mnie setki a może tysiące złotych.

    Karta prepaid to nie bank, aby takie środki trzymać na koncie.

    > Ja się skapowałem bo staram się czytać umowy ;-) Ale jest od groma
    > innych co nie doczytają, nie zrozumieją, źle dobiorą ofertę do

    jw. Tu nie trzeba czytać umów, wystarczy przeczytać ulotkę reklamową.

    > zmieniających się potrzeb. A jako słabsza strona umowy (KONSUMENT) są
    > chronieni przez unijne dyrektywy.

    Przez tę ochronę mamy właśnie takich debili, którzy potrafią tylko
    złożyć w wyraz literki z tytułu, i na tej podstawie coś sobie roją.

    > No chyba że masz coś przeciwko takiej ochronie. To wtedy PRZYJACIELU
    > idziemy na piwo. :-)

    Jakoś po usenecie nie pałam do ciebie wielką sympatią:)

    > A na razie...
    > Szambo zawsze zostanie szambem choćby miało miliony klientów w postaci
    > much ;-)

    Muchy siedzą w jakichś taryfach sprzed 5 lat. Taryfa "odnowa" to bardzo
    przyjemny cennik skrojony dla konkretnych użytkowników. Jako że ma stan
    darmowy w sieci, może być o wiele lepszy od zachwalanego dotychczas dla
    "no-userów" freemium w Virginie.

    --
    Liwiusz