  • 21. Data: 2009-03-20 21:04:15
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2009-03-20 00:59:11 +0100, T...@s...in.the.world said:

    > Witam,
    > Dzwoniac do Playa czuje sie jakbym dzwonil do audiotele...

    Podnieca cię myśl o wygranej?
    :-)

    > Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
    > postawa.

    Tak samo jak nie kupowanie produktów oferowanych w sklepach:
    np. chamy nie chcą autem jeździć, choć producent tak się starał...

    > Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
    > :(

    ???
    Kto ci każe płacić więcej?
    A, już wiem - podpisałeś kontrakt terminowy z dostawcami usług, którzy
    postanowili zdzierać z ciebie haracz...
    Cóż - wybór był...

    > Pietnuje takie zachowania.

    A może po prostu rozstrzeliwać?
    Producenci amunicji będą zachwyceni.
    (tak samo jak grabarze na pierwsze oznaki wiosny - bo wspominając
    rowerzystów i motocyklistów zimą, mawiają: martwy sezon...)

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2009-03-20 21:09:24
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Użytkownik Bydlę napisał:

    > A, już wiem - podpisałeś kontrakt terminowy z dostawcami usług, którzy
    > postanowili zdzierać z ciebie haracz...
    > Cóż - wybór był...

    poczekamy jak skomlec beda plejowcy jak im sie promocje pokoncza w sieci...

  • 23. Data: 2009-03-20 21:22:34
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "hikimokorisan" news:gq10mt$4rn$1@news.onet.pl

    > poczekamy jak skomlec beda plejowcy jak im sie promocje pokoncza w
    sieci...

    Rozumiem, że kolega związał się jakimś kretyńskim cyro z operatorem i teraz
    ma żal.pl :)

    Ehhh - nawet jak Play zabierze co dał (wątpię) to tego co udało się
    zaoszczędzić przez czas obowiązywania promocji nie zabierze im nikt.

  • 24. Data: 2009-03-20 21:31:38
    Od: Konrad Brywczyński <k...@g...pl>

    hikimokorisan pisze:

    > poczekamy jak skomlec beda plejowcy jak im sie promocje pokoncza w sieci...

    W ramach promocji to jest jeszcze taniej...

  • 25. Data: 2009-03-20 21:38:34
    Od: DeJotPe <t...@g...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > postawa.
    > Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...

    Tylko frajerzy mają play:
    każdy wie że dzwonić do play jest bardzo drogo, a dzwonić z play
    tanio, więc ten kto ma play zawsze dzwoni - inni do play nie.
    Oszczędzają inni, zarabia play, frajer z playem płaci...

  • 26. Data: 2009-03-20 21:40:48
    Od: Konrad Brywczyński <k...@g...pl>

    DeJotPe pisze:

> [...]
    > więc ten kto ma play zawsze dzwoni - inni do play nie.
    > Oszczędzają inni, zarabia play, frajer z playem płaci...

    Naprawdę, niektórych stać na telefon, ale wolą płacić mniej, jeśli jest
    taka możliwość.

  • 27. Data: 2009-03-20 21:49:03
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "DeJotPe" news:gq12ag$593$3@inews.gazeta.pl
    > T...@s...in.the.world

    > Tylko frajerzy mają play:

    Możesz przedstawić jakąś metodologię badań, w wyniku których doszedłeś do
    takich wniosków.
    Ja nie popierając się żadnymi wynikami badań pozwolę sobie o stwierdzenie,
    że w play mają telefony osoby, które umieją liczyć i chcą tanio gadać :)

  • 28. Data: 2009-03-20 21:56:38
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    ganz wrote:

    > Kilka razy więcej? Ile ci (celowo małą) płacą od postu?

    Co w tym jest dziwnego? Ja na przykład muszę płacić dwa razy więcej do Play
    niż do innych sieci. A jak nie wierzysz, to sprawdź cenniki.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 29. Data: 2009-03-20 22:03:13
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
    wiadomości news:gq13f1$eom$1@inews.gazeta.pl...

    > Co w tym jest dziwnego? Ja na przykład muszę płacić dwa razy więcej do
    > Play

    E tam "musisz" - chcesz :) . Człowiek musi tylko umrzeć, reszta to jego
    wybór.

    tl

  • 30. Data: 2009-03-20 22:41:29
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2009-03-20 22:09:24 +0100, hikimokorisan <h...@a...pl> said:

    > poczekamy jak skomlec beda plejowcy jak im sie promocje pokoncza w sieci...

    A po co czekać?
    Jest wiele innych, tańszych rozwiązań.
    Wystarczy chcieć, a nie skamleć czy czekać na skamlenie.
    :-)

    (coś podobnego o skamleniu klientów z komórkami słyszałem w 1996 czy 7 roku.
    i nie doczekałem się skamlenia - od tamtego czasu ceny stale na mordę lecą)

    --
    Bydlę