    Subject: Re: Play "super oferta". :D
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Thu, 10 Oct 2019 16:47:01 +0200

    W dniu 2019-10-10 o 15:29, DK pisze:

    > Zapewne część klientów zgadza się na taką super propozycję, więc
    > próbują, wbrew pozorom dostawcom opłaca się dzwonić z takimi
    > propozycjami, bo jak wiadomo społeczeństwo składa się z jednostek
    > bardziej oraz mniej ogarniętych, co któraś osoba się skusi.

    Zdaję sobie sprawę, że znaczna część społeczeństwa to idioci, ale chyba
    nie aż tacy, żeby chcieli płacić ponad trzy razy więcej za to samo, co
    już mają!
    Przypomnę, że konsultantka wypytała mnie szczegółowo: co mam, i ile za
    to płacę. Po czym zaproponowała mi to samo, tylko ponad trzykrotnie
    drożej. :D

    > kwestia czasu gdy wszyscy podniosą ceny, jeśli nie wprost to na zasadzie
    > przymusu "więcej za więcej" czy przymusowych zbędnych klientowi usług
    > dodatkowych.

    Nie wierzę. Gdyby były tylko dwie-trzy firmy i oferowały wyłącznie
    abonament, to może mogłyby się zmówić. Ale na szczęście jest spora
    konkurencja prepaid.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl