  • Data: 2015-07-10 12:32:36
    Temat: Re: Plazma jak CRT?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:559c223f$0$8370$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wątkotwórca twierdzi, że nie ma sensacji, gdy ogląda TV CRT i monitory LCD
    > CCFL.
    > TV LCD podświetlane LED szkodzą mu, więc kupił plazmę ale nawet ona mu
    > przeszkadza. Tak to zrozumiałem.

    Sęk pewnie w tym, że jak się przyjrzeć LEDom białym, to można przyuważyć w
    ich świetle nutkę wysokiego fioletu. Ta nuta daje niekiedy dość niemiłe
    wrażenie, może niektórym przeszkadza? Spróbowałbym tu "podwójną ślepą", ale
    w tym przypadku dla zbadania, czy to ta nutka rozkojarza, czy np. jakieś
    nieuświadomione sobie uprzedzenie... Łatwiej by wtedy walczyć z tym. Myślę,
    że radykalną poprawę osiągnie się, ocieplając obraz, odpowiednim ustawieniem
    z menu, wtedy fiolet pewnie się skompensuje, przytłumi, przynajmniej
    subiektywnie...?

    > dlatego ciekawi mnie co mu dolega. Widma światła z poszczególnych ekranów
    > nie potwierdzają jakiegoś "wyrzutu niebieskiego" w LED.

    Może to trochę na zasadzie, jak radioamator na wsi stawia antenę, zanim ją
    podłączy, to już krowy nieść przestają, to już kury mleka nie dają, to już
    professury (od: profesory) pierdolą, jakie to promieniowanie jest cholernie
    szkodliwe (BTW:Wyłączyć Słońce, kurwa!), to już się zakłócenia w telewizorze
    pojawiają...
    Z tą różnicą, że na wsi, to ciemnota, a tutaj z diodami, to po prostu wdruk
    w podświadomości...?

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444