    From: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Plecionka, a przewód lity
    Date: Sun, 21 Mar 2010 13:23:53 +0100

    On Sun, 21 Mar 2010 02:59:43 +0000 (UTC), "WM "
    <c...@N...gazeta.pl> wrote:

    >To zjawisko jest bardziej ogólne, bo np. obejmuje również prady wirowe.
    >Dałem wcześniej linka do wiki, włącz sobie tłumacza.

    Ach, to jest oczywiste, ale mógłbyś odpowiedzieć na pytanie, co łączy
    ,,proximity effect'' z uziemnianiem uzbrojenia? Bo jak na razie
    bezsensownie czepiasz się definicji nie chcąc wyjaśnić jak doszedłeś
    do tego wniosku. IMHO palnąłeś głupotę i nie chcesz się do tego
    przyznać, ale może ja czegoś nie wiem - a z chęcią się dowiem.
    --
    Grzegorz Krukowski