  • Data: 2020-05-17 21:34:53
    Temat: Re: Płyta GA-7VA - sens?
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 May 2020 12:49:15 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > To lepiej sprawdź bardzo dokładnie. Niewielkie szanse że toto jeszcze
    > dycha. Przyjrzyj się elektrolitom.

    Odpaliłem dziś, działa, choć system (WXP) nie startuje, blue screen, ale
    może po prostu komuś padł i tak zostawił. Kondzie są lekko wypukłe
    faktycznie, no ale płyta nie zgłasza przy uruchamianiu problemów, nie
    wiadomo jak po dłuższej pracy. Jest 256MB ramu (wow!) i sieciówka, ale na
    razie nie było czasu więcej podłubać.
    Może rzeczywiście puszczę na alledrogo, w pełnym zestawie, bo mam i obudowę
    i nawet stary monitor 4:3 (choć nie crt, tylko LCD, ale za to z wejściem
    video i z tunerem TV ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka