    Subject: Re: Płyta główna
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Wed, 4 May 2016 08:55:46 +0200

    W dniu 2016-05-04 o 1:16, Maciek pisze:
    > I kto Ci powiedział, że do niej nie ma sterowników do Win7?? Chyba masz
    > na myśli, że nie ma na stronie producenta. Nie ma, bo nie są potrzebne -
    > Windows 7 wszystko sobie sam zainstaluje.

    Nikt mi nie powiedział. :-) Sam to wymyśliłem przez analogię. Jak nie
    zainstaluję sterowników od karty graficznej producenta to, na tych od
    Win kiepsko działa.
    Tak samo sobie pomyślałem, że reszta sterowników też ma znaczenie.
    Na innym dysku zainstalowałem (na obecnej płycie głównej) Win7,
    sterowniki tylko do karty graficznej od producenta, resztę Win sam
    zainstalował.
    Komputer chodził słabo. Uznałem, że z powodu braku sterowników. Mam ten
    dysk jeszcze to podepnę i sprawdzę i napiszę.

    Robert