  • Data: 2012-02-28 11:54:12
    Temat: Re: Plyta na Z68 z LPT i IDE / PATA
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Swoją drogą ciekawe jest zachowanie producentów płyt. Całkiem niedawno
    > przeglądałem ofertę płyt na Z68 i (w przeciwieństwie do OP) jakoś nie
    > zauważyłem płyt z RS232/LPT/PATA.

    Na Z68 i z RS232 jest nawet calkiem sporo plyt.
    Z LPT+RS jest juz mniej, ale nie jest az tak zle (np. ASRock Z68 Pro3-M).
    Co innego PATA - tu chyba znalazlem tylko jeden model,
    ale juz bez LPT (RS w sumie jest czesto spotykany).

    Ciekawi mnie nagminne wsadzanie FDD -
    - wyglada jakby mieli zalegajace zlacza na magazynach
    i chyba taniej wyszlo im wsadzic to do plyt niz zutylizowac :).

    > Za to wszystkie te które mają grafikę
    > na pokładzie z jakichś niezrozumiałych dla mnie powodów oprócz cyfrowych
    > wyjść video mają wyjście analog VGA.

    Z kolei mnie wkurza jak plyta ma tylko HDMI a jest takich sporo,
    http://www.gigabyte.com/fileupload/product/2/3977/49
    43_big.jpg
    Jak zaczalem szukac plyty, to zaczalem zwracac uwage czy w ogole ma DVI
    (no i DisplayPort - tak na przyszlosc :).