  • Data: 2012-02-28 17:55:02
    Temat: Re: Plyta na Z68 z LPT i IDE / PATA
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    news:jii411$c54$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    Za miesiąc premiera nowych płyt dla IB (kompatybilnych również z SB), może
    warto nieco poczekać zamiast kupować Z68:
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Intel_Ivy_Bridge
    _daty_premier_procesorow_i_chipsetow_Z77%2C_Z75%2C_H
    77%2C_B75%2C_Q77_i_Q75-38941.html

    Wyjście DSUB w Z68 służy nie tylko do low-endowych monitorów LCD. Niektórzy
    userzy mają 2 monitory - TN z DVI oraz CRT z DSUB. Ostry TN (ale z
    badziewnymi kolorami i kątami) do pracy, a CRT do filmów i gier (dodatkową
    zaletą CRT przy grach jest możliwość zejścia z rozdzielczością poniżej
    natywej bez zniekształceń obrazu).

    > Tu się zgodzę ale nie wiem czy uda ci się znależć płytę mającą 2 x DVI na
    > pokładzie

    Ale na HDMI można założyć przejściówkę do DVI.

    > ... trzeba jednak zainwestować w jakąś kartę na PCI-E

    Jak 2xDP to chyba tylko oddzielna karta graficzna.