eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPo jaka ch..... dwa standardy gniazd/wtyków 230 V zasilaczy zewnetrznych?? › Re: Po jaka ch..... dwa standardy gniazd/wtyków 230 V zasilaczy zewnetrznych??
  • Data: 2014-04-18 14:28:19
    Temat: Re: Po jaka ch..... dwa standardy gniazd/wtyków 230 V zasilaczy zewnetrznych??
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-04-18, o godz. 14:06:33
    elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał(a):

    > To chyba raczej nasza krajowa egzotyka i stare konstrukcyjnie modele.
    > W nowych Fideltronikach to juz raczej sie tego nie znajdzie. z Eatonow

    W nowych Fideltronikach masz w tej chwili albo okrągłe ale oba typy
    gniazd.

    > czy APC, o ile nie sa to modele z premedytacja zrobione jako dawca
    > gniazd w stylu "podtrzymywana listwa", to okraglych gniazd nie
    > przypominam sobie ani w modelach wolnostojacych, ani w rackowych.

    To zerknij na modele APC z gniazdami wyjściowymi typu French/Belgian z
    CEE w nazwie - np. na APC Power Saving Back-UPS Pro 1500, 230V, CEE
    7/5. Nie wiem jak z Eaton-ami z nimi mama mało do czynienia ale
    przeglądając ich ofertę widzę że te z FR na końcu specyfikacji też maja
    gniazda okrągłe.

    Zdrówko