  • 1. Data: 2010-04-12 09:36:49
    Temat: Re: Po wizycie u mechanika "ściąga" najedną stronę
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Karolek wrote:

    > To by chyba tylko telepalo.
    > Z reguly telepanie polaczone ze sciaganiem, swa przyczyne ma w
    > krzywej oponie, lub feldze.

    Też kiedyś myslałem że objawy niewyważenia ograniczają się tylko do
    telepania - do czasu gdy po przekładce u dyletantów zaczął ściągać.
    Podjechałem do dobrego majstra, który wyważanie zaczyna od zdjęcia
    wszystkich cieżarków i kręcenia oponą na feldze, wyważył glancuś - i
    jak ręką odjął.

    --
    Pozdro
    Massai