  • 1. Data: 2010-04-09 23:20:01
    Temat: [trochę NTG] Silnik rowerowy - pytanie o część
    Od: Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudłaty Konservateesta <n...@p...pl>

    Czy ktoś może wie, co to za część zaznaczona w czerwonym kole?

    http://img341.imageshack.us/img341/8139/978078261.jp

  • 2. Data: 2010-04-10 00:21:37
    Temat: Re: [trochę NTG] Silnik rowerowy - pytanie o część
    Od: to <t...@a...xyz>

    Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudłaty Konservateesta wrote:

    > Czy ktoś może wie, co to za część zaznaczona w czerwonym kole?
    >
    > http://img341.imageshack.us/img341/8139/978078261.jp

    To mi wygląda na jakiegoś dziwnego śrubasa. ;)

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-04-10 02:29:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Korek spustu oleju z magnesem?

    Robert

  • 4. Data: 2010-04-10 09:00:58
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Czy ktoś może wie, co to za część zaznaczona w czerwonym kole?
    >
    > http://img341.imageshack.us/img341/8139/978078261.jp

    mi to przypomina ściągacz koła magnesowego :)
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2010-04-10 11:27:59
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Obstawiam, że to sciagacz magneta - a wiec nie jest to czesc silnika.
    Jacek

  • 6. Data: 2010-04-10 12:15:37
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    na 100% sciągacz do magneta - mam nawet gdzies w garazu taki sam -
    zostal mi po Simsonie z mlodzienczych lat:)
    Piotr

  • 7. Data: 2010-04-10 14:30:09
    Od: Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudłaty Konservateesta <n...@p...pl>

    W dniu 2010-04-10 02:29, Robert Wańkowski pisze:

    > Korek spustu oleju z magnesem?

    Chyba nie, to silniczek 2T.

  • 8. Data: 2010-04-10 14:31:15
    Od: Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudłaty Konservateesta <n...@p...pl>

    W dniu 2010-04-10 12:15, gobo pisze:
    > na 100% sciągacz do magneta - mam nawet gdzies w garazu taki sam -
    > zostal mi po Simsonie z mlodzienczych lat:)
    > Piotr

    ...i co z tym zrobić? to jakby nakrętka w nakrętce, mogę to na2 części
    rozkręcić...? Jak silnik nawala, to tym czymś da się coś podregulować?

  • 9. Data: 2010-04-10 15:01:57
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Chyba nie, to silniczek 2T.

    Nie ma znaczenia że to 2T.
    Przecież 2T też mają skrzynie biegów!
    Takie silniki mają też b.często tarcze sprzęgłowe (a raczej cały kosz
    sprzęgłowy) pracujace w oleju.

    Hals.

  • 10. Data: 2010-04-10 19:32:21
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > ...i co z tym zrobić? to jakby nakrętka w nakrętce, mogę to na2 części
    > rozkręcić...? Jak silnik nawala, to tym czymś da się coś podregulować?

    jak zniknie Ci "prund" to sie przyda :)
    pzdr
    GL