  • 1. Data: 2010-04-14 14:50:58
    Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 14 Kwi, 14:37, Michał <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Drążki kierownicze zużywają się gdy działa właśnie ta siła z wektora
    > prostopadłego, mam rację?
    >
    > Przy obniżonym zawieszeniu twardość jest większa, czy siła działająca na
    > drążki jest mniejsza?
    > Zakładając że ktoś nie zmieni amortyzatorów to na pewno bo droga
    > przebyta przez tłok amortyzatora jest mniejsza - mniejsza więc siła
    > tłumienia - większa siła musi iść gdzie indziej - na drążki. Mam rację?
    >
    > A gdy amortyzatory mają odpowiednią siłę tłumienia? Wtedy nie ma
    > większego zużycia?
    >
    > A co z wahaczami? Co ze stabilizatorami?

    proponuję jeździć tylko po "kaczorowych" drogach tylko obawiam się że
    te drogi objechałbyś rowerem w jedno popołudnie

  • 2. Data: 2010-04-14 14:57:25
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > proponuję jeździć tylko po "kaczorowych" drogach tylko obawiam się że
    > te drogi objechałbyś rowerem w jedno popołudnie

    Na jedno wychodzi: komunistyczne (tfu) państwowe drogi...

    Ale nie dawno PO awansowało (przypadkowo, lub dlatego tusek albo jego
    kolega, albo ktoś kto go opłaca zablokował klapki w samolocie naciskając
    przycisk pod swoim biurkiem), dlatego piszę tuskowej bo teraz polska
    bardziej tuskowa niż tydzień temu niestety.

    Ale wróćmy do tematu...

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-04-14 15:01:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ale nie dawno PO awansowało (przypadkowo, lub dlatego tusek albo jego
    > kolega, albo ktoś kto go opłaca zablokował klapki w samolocie naciskając

    Lecz się człowieku.
    Szkoda że nie umiecie zachować powagi chwili tak jak wasza konkurencja -
    wydawało się że może być milej w tym kraju, ale nie - pisiorstwo zaczyna po
    swojemu.

  • 4. Data: 2010-04-14 15:05:01
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Lecz się człowieku.
    > Szkoda że nie umiecie zachować powagi chwili tak jak wasza konkurencja -
    > wydawało się że może być milej w tym kraju, ale nie - pisiorstwo zaczyna
    > po swojemu.

    Spokojnie. NIE POPIERAM żadnej partii skrajnie komunistycznej jaką z
    pewnością jest PiS i PO.

    Pasuje?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-04-14 15:10:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Spokojnie. NIE POPIERAM żadnej partii skrajnie komunistycznej jaką z
    > pewnością jest PiS i PO.

    Dżisus.
    Jakie odstrzegasz w PO cechy partii komunistycznej?
    Może poza obowiązkowym kultem wodza (ale to nie nasz problem, tylko ich)?

  • 6. Data: 2010-04-14 15:16:53
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Dżisus.
    > Jakie odstrzegasz w PO cechy partii komunistycznej?
    > Może poza obowiązkowym kultem wodza (ale to nie nasz problem, tylko ich)?

    Wysokie podatki, miliardy urzędników (z ich działalności widać że
    najlepiej to oni by woleli żeby kraj miał 20 milionów obywateli a z
    zagranicy przyjeżdżali do nas ludzie do pracy w urzędach - najlepiej ze
    100 milinów ludzi którzy byliby opłacani z zaciągania coraz większego
    długu publicznego), przymus ZUS, cenzura w internecie (np ten post to
    dla tuska pornografia i pedofilia z którą chce walczyć) i wiele innych.

  • 7. Data: 2010-04-14 15:31:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > długu publicznego), przymus ZUS, cenzura w internecie (np ten post to dla
    > tuska pornografia i pedofilia z którą chce walczyć) i wiele innych.

    Rozumiem, że to wszystko jest programem tejże partii i przez nich zostało
    wprowadzone/jest ich winą?
    Ale jest i światełko na przyszłość - teraz będzie łatwiej to zmienić i nie
    będzie tłumaczenia, że chcą ale nie mogą.

  • 8. Data: 2010-04-14 15:41:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 15:16:53 +0200, Michał napisał(a):

    > [bełkot]
    > dla tuska pornografia i pedofilia z którą chce walczyć) i wiele innych.

    Spieprzaj z powrotem na psp.

    Tu jest grupa o samochodach, a nie o polityce.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-04-14 16:42:32
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2010-04-14 15:05, Michał pisze:

    > Spokojnie. NIE POPIERAM żadnej partii skrajnie komunistycznej jaką z
    > pewnością jest PiS i PO.
    LOL
    proklerykalni komunisci i komuniści liberałowie? Towarzysz Lenin się
    przewraca w mauzoleum

    --
    the_foe

  • 10. Data: 2010-04-14 16:56:54
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > LOL
    > proklerykalni komunisci i komuniści liberałowie? Towarzysz Lenin się
    > przewraca w mauzoleum

    Sądzę że za jego czasów podatki były niższe niż dziś. Podobnie jak za
    czasów "liberała" (w porównaniu do Tuska i Kaczyńskiego) Adolfa Hitlera.