  • 1. Data: 2010-04-09 22:25:18
    Temat: Zglaszanie szkod z AC a ewentualne zwyzki.
    Od: mister <b...@e...com>

    Czesc
    Ostatnimi czasy w firmie w ktorej pracuje stalem sie osoba
    odpowiedzialna za flote samochodowa. Wiaze sie to m. in. z tym, ze musze
    zglaszac szkody z AC. Za kazdym razem, nawet gdy szkoda powstala bez
    udzialu uzytkownika samochodu (np. ktos porysowal zaparkowane auto),
    wymagane sa moje dane osobowe i ksero prawa jazdy (moje bo to ja
    zglaszam szkode i ja bede przy ogledzinach). I tak sie zastanawiam, czy
    gdybym chcial sobie prywatnie wykupic kiedys OC i AC dla swojego
    samochodu, to czy nie dostane u tych ubezpieczycieli jakichs zwyzek?
    Mowa o PZU i Allianzie, bo u nich sa ubezpieczone samochody firmowe.

  • 2. Data: 2010-04-10 08:27:53
    Temat: Re: Zglaszanie szkod z AC a ewentualne zwyzki.
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-04-09 22:25, mister pisze:
> [...]
    > samochodu, to czy nie dostane u tych ubezpieczycieli jakichs zwyzek?
    > Mowa o PZU i Allianzie, bo u nich sa ubezpieczone samochody firmowe.

    Zniżki otrzymuje/traci podmiot widniejący na polisie jako
    UBEZPIECZAJĄCY, a nie osoba zgłaszająca szkodę.

  • 3. Data: 2010-04-11 20:14:13
    Od: "raBar-bar" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zniżki otrzymuje/traci podmiot widniejący na polisie jako UBEZPIECZAJĄCY,
    > a nie osoba zgłaszająca szkodę.

    UBEZPIECZONY
    a nie ubezpieczający

    pozdrawiam
    raB

  • 4. Data: 2010-04-13 13:16:05
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-04-11 20:14, raBar-bar pisze:

    > UBEZPIECZONY
    > a nie ubezpieczający

    Rozumiem, że przez Ubezpieczony rozumiesz właściciela.
    Czyli jak masz auto w Leasingu lub kredycie (z cesją) to przy twoich
    szkodach to bank traci zniżki?

  • 5. Data: 2010-04-13 18:35:59
    Od: "raBar-bar" <r...@g...pl>

    > Rozumiem, że przez Ubezpieczony rozumiesz właściciela.
    > Czyli jak masz auto w Leasingu lub kredycie (z cesją) to przy twoich
    > szkodach to bank traci zniżki?

    Ubezpieczony to osoba, na rzecz której jest zawierane ubezpieczenie.
    Ubezpieczający to ktoś, kto ubezpieczenie zawiera i jest zobowiązany do
    opłacania składki.
    Ubezpieczający nie musi być ubezpieczonym.
    Mogę zawrzeć umowę ubezpieczenia na Twój samochód. Ja będę ubezpieczająca,
    Ty ubezpieczony.
    Dlaczego ja miałabym stracić zniżkę?

    raB

  • 6. Data: 2010-04-13 18:40:19
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-04-13 18:35, raBar-bar pisze:

    > Mog? zawrze? umow? ubezpieczenia na Tw?j samoch?d. Ja b?d? ubezpieczaj?ca,
    > Ty ubezpieczony.
    > Dlaczego ja mia?abym straci? zni?k??

    Bo tak właśnie jest.

  • 7. Data: 2010-04-13 18:49:56
    Od: "raBar-bar" <r...@g...pl>

    Użytkownik "CUT" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Bo tak właśnie jest.

    Nie, nie jest tak.

  • 8. Data: 2010-04-13 19:23:39
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-04-13 18:49, raBar-bar pisze:

    > Nie, nie jest tak.

    Chłopie weź pomyśl. Kupujesz auto w Leasingu. Właścicielem samochodu
    jest Leasingodawca (jest on też Ubezpieczonym). Ty wykupujesz
    ubezpieczenie (jesteś UBEZPIECZAJĄCYM). Składkę oblicza się na podstawie
    twoich zniżek (Ubezpieczajacego) i przy potencjalnej szkodzie to ty
    tracisz zniżki.

    Jeśli nadal uważasz inaczej to żyj w niewiedzy.