  • 1. Data: 2010-04-09 22:56:16
    Temat: kontrola klimatyzacji w Krakowie
    Od: "Katarzyna Bratek" <k...@g...pl>

    Witam, czy ktos z szanownych grupowiczow moze polecic firme/warsztat ktora
    przebada klimatyzacje w samochodzie?
    To moj pierwszy samochod z klimatyzacja.
    Kimatyzacja dziala ale na 100% przez ponad rok nie byla odgrzybiana.
    Nasluchalam sie o grzybach, ubywaniu czynnika i zatarciu sprezarki przy
    niewlasciwym serwisowaniu a bardziej jego braku i chcialabym o to zadbac.
    Ktory sposob odgrzybiania jest lepszy ozonem czy ultradzwiekami?
    Pi razy oko ile to moze kosztowac?
    Najbardziej martwie sie sprezarka bo to najdrozsza impreza a nieznajacej
    sie na temacie "spec" moze wcisnac kazda ciemnote (prawie).

  • 2. Data: 2010-04-09 23:27:03
    Temat: Re: kontrola klimatyzacji w Krakowie
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 9 Kwi, 15:56, "Katarzyna Bratek" <k...@g...pl>
    wrote:

    > Najbardziej martwie sie sprezarka bo to najdrozsza impreza a nieznajacej
    > sie na temacie "spec" moze wcisnac kazda ciemnote (prawie).

    Po mojemu - jesli dziala, nie dotykac.

    Jesli smierdzi wilgocia - odgrzybic.

    Dbac o filtr kabinowy (zmieniac zgodnie z zaleceniami).

    Dobry warsztat w KRK to All-Happy na Macedonskiej.

    Poza tym: http://tinyurl.com/yak9ggf

    pozdrawiam
    Adam