    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Pochłaniacz wilgoci do lodówkowca
    Date: Mon, 21 Nov 2016 20:53:52 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2016 o 20:29 <4...@g...com> pisze:

    > Bo za dobra. Zatrze sie blyskawicznie.

    Nie zgadza się to z moim doświadczeniem (ale przyznaję mam małą "próbkę")
    - w młodości kleciłem z agregatów kompresorki do wszystkiego. Z tego co
    pamiętam, to występowała zależność: i bardziej zużyty agregat tym bardziej
    pluł olejem. Wnioskuję z tego, że był lepiej smarowany, ale też szybciej
    dogorywał - olej szybciej mu się kończył, trzeba było go uzupełniać. W
    kolejnych wersjach rozcinałem skorupę i smarowałem tłok "ręcznie", co
    jakiś czas strzykawką - było to bardzo upierdliwe a po pewnym czasie
    kompresor i tak tracił swoją szczelność.
    Wydawało mi się wtedy, że jakbym dostał gdzieś nówkę (niestety nigdy
    takiej nie miałem) to byłby wieczny.

    TG