    From: "Ewa" <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Poczta głosowa
    Date: Mon, 17 Oct 2016 09:19:46 +0200

    Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
    news:5803ec40$0$5145$65785112@news.neostrada.pl...
    >[...] Nie muszę Ci chyba pisać, że poczta głosowa realizowana przez Twojego
    > operatora, takich możliwości nie daje.
    Daje dokładnie to samo. Nie odbieram telefonów, każdy ma możliwość
    nagrania się, jeśli ma coś ważnego, a telemarketerzy też się zniechęcają
    sami.
    Byłoby lepiej gdyby numer dzwoniącego się wyświetlał, bo wtedy mogłabym
    niektóre telefony odbierać, ale mój telefon tej możliwości nie ma. Teraz
    muszę
    oddzwaniać, ale za darmo. :-)

    Nadal czekam na radę w sprawie włączania się poczty głosowej od Orange.

    Pozdrawiam
    Ewa