  • 11. Data: 2016-10-18 18:34:42
    Temat: Re: Poczta głosowa
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    napisał w wiadomości news:nu40qk$2jt$1@node1.news.atman.pl...

    > "JaNus" 5803ec40$0$5145$6...@n...neostrada.pl

    > Tylko dlatego, że pragną Twego dobra!!! ;)

    O niee!! Ja swego dobra nie oddam!
    Hmm... dobro... czeka mnie chyba przepychanka z UPC, dokonałem pewnej wolty
    i będzie szybciej, lepiej, i taniej. Ale, władowali mi w listę usług pakiet
    FILMY I SERIALE - MyPrime, którego nie zamawiałem i chcą za to 10 PLN. Z
    zachowania wynika, że chcą mojego dobra, a ja nie zamierzam im go dawać.
    Dobrem oczywiście jest owo 10 zyla, które pewnie sobie dopisali na zasadzie
    sprzedaży wiązanej.
    Hmm... może są jakoś powiązani?

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 12. Data: 2016-10-18 18:46:03
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> napisał w wiadomości
    > Na grupie pl.misc.telefonia,pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się
    > nazwą Poldek naskrobał(a):

    > Ja stosuje inną strategię, pozwalam mówić od czasu do czasu wtrącając
    > "mhm". Jak następuje koniec prezentacji i pytanie czy zgadzam się to
    > prosze
    > o powtórzenie bo nie bardzo się skupiłem i kilka rzeczy mogło mi umknąć.
    > Po
    > trzeciej takiej prośbie marketingowiec się rozłącza i z tego numeru już
    > nie
    > dzwoni :)

    A potem ci nastawi automata, co ci o 9 rano w niedzielę zadzwoni i nawet się
    nie odezwie. Obudzi cię w najlepszym momencie twojego snu... I nawet sie nic
    nie odezwie... Ale numer się na wyświetlaczu pokaże...

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 13. Data: 2016-10-18 20:27:27
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu wtorek, 18 października 2016 00:09:56 UTC+2 użytkownik Piotr C. napisał:

    > Tylko VoIP teraz, i czarne listy. Z resztą na numery internetowe nie dzwonią, bo
    nie ma ich w książkach telefonicznych

    Przecież Orange (i nie tylko ona) migruje z POTS na VoIP bez zmiany numeru.

    Z tego co wiem, to makretingowe kalcentery mają swoje "szemrane" bazy numerów,
    które nie muszą mieć nic wspólnego z dawnymi książkami telefonicznymi.

    Ircys

  • 14. Data: 2016-10-19 20:56:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-10-18 o 18:46, HF5BS pisze:

> [...]
    > się nie odezwie. Obudzi cię w najlepszym momencie twojego snu... I nawet
    > sie nic nie odezwie... Ale numer się na wyświetlaczu pokaże...

    I co mu to da? Ze po tym WISKOLER przemyśli sprawę, odszuka dzwoniącego
    wcześniej konslutanta i powie mu, że chętnie weźmie tą pożyczkę?

  • 15. Data: 2016-10-19 23:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > I co mu to da? Ze po tym WISKOLER przemyśli sprawę, odszuka dzwoniącego
    > wcześniej konslutanta i powie mu, że chętnie weźmie tą pożyczkę?

    E tam, oni sa niereformowalni.
    Od jakiegos czasu dzwoni do mnie taka firma, poprosiłem kilkukrotnie zeby
    przestali do mnie dzwonic, ale dzwonia nadal wiec jednego konsultanta
    pociagnałem kiedys az wyszło szydło z worka i poleciał stek obelg z jego
    strony.
    Myslałem, ze juz sobie daruja ale gdzie tam, nadal dzwonia jak gdyby nigdy
    nic.

  • 16. Data: 2016-10-20 00:23:44
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-10-19 o 23:00, Budzik pisze:
    > jednego konsultanta pociagnałem kiedys az wyszło szydło z worka i
    > poleciał stek obelg z jego strony

    Pociągnąłeś? Za... konsekwencję? ;-)
    A tak poważniej: co spowodowało, że się zagotował?

    > Myslałem, ze juz sobie daruja ale gdzie tam, nadal dzwonia jak gdyby
    > nigdy nic.

    No ale jeśli dzwoni ten sam numer, to już nawet w domowych,
    "sznurkowych", nieco lepszych słuchawkach, jest możliwość zablokowania
    dźwięków dzwonka z wybranego numeru. Natomiast ja nawet w komórce nie
    mogę póki co wyłączyć wszystkich "nieznanych" (spoza mojego spisu w
    "książce tel.") połączeń, bo dałem kilka ogłoszeń, więc siłą rzeczy
    dzwoniący reflektant w owej książce ujęty nie będzie. No i muszę
    odbierać jak leci.
    Acz gdy odzywają się nałogowi naganiacze, to już po wstępnym zagajeniu
    odpalam, że "nie jestem zainteresowany", i się rozłączam. Jednak z
    trzeciej strony, to już ze dwa razy pomyślałem sobie, że może jednak bym
    się *mógł* zainteresować. Ale odzywka zadziałała jak automat.

  • 17. Data: 2016-10-20 00:43:58
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > I co mu to da? Ze po tym WISKOLER przemyśli sprawę, odszuka dzwoniącego
    > wcześniej konslutanta i powie mu, że chętnie weźmie tą pożyczkę?

    Nie wiem... ja bym po prostu nasrał takiemu dzwoniącemu na wycieraczkę, albo
    bym zebrał po spacerów psów sąsiadów to, co na trawniku zostało i złożył na
    tej wycieraczce. Na to płonąca gazeta, dzwonek do drzwi i w długą... Jakby
    jeszcze to się udało z kalichlorkiem umiejętnie połaczyć... Żeby nie spalił
    się od razu, tylko po nacisku mechanicznym...
    Bo czasem mam rzeczywiście ochotę okazać się pieniaczem, jak mi taki dzwoni.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 18. Data: 2016-10-20 02:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JaNus bez@adresu ...

    > Pociągnąłeś? Za... konsekwencję? ;-)
    > A tak poważniej: co spowodowało, że się zagotował?

    Długo długo zgadzałem się z tym co mowił az w koncu jak sie chciał umówić
    zeby mi pokazac jaks jego rozwiazanie działa i powiedział, że wysle mi link
    do przeglądarki to powiedziałem, ze nie umiem obsługiwać internetu :)

  • 19. Data: 2016-10-20 22:42:00
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-10-20 o 02:00, Budzik pisze:

> [...]
    > umówić zeby mi pokazac jaks jego rozwiazanie działa i powiedział, że
    > wysle mi link do przeglądarki to powiedziałem, ze nie umiem

    Hmm, czyli nieobce Ci jest Schadenfreude, tudzież chęć swoistego odwetu?
    Przecież ten człowiek po prostu stara się zarobić na siebie, i może
    liczną rodzinę, nie kradnie, nie robi innym na złość dla zabawy, więc
    nie zasługuje aby go wytaplać w g**nie. Nie powinno się znęcać nad kimś,
    co to przecież nie jest winny, że dano mu tak niewdzięczną pracę. No
    dobra, mógł zostać menadżerem wysokiego szczebla, a wtedy to on byłby
    prowadzącym telemarketing w swojej firmie, tyle że nie miałbyś możności
    nadepnąć mu na odcisk.
    Najmniej inwazyjną metodą, a i minimalizującą szarganie nerwów, jest
    szybkie przerwanie strumienia marketingo-mowy i wyjaśnienie: "nie jestem
    zainteresowany" i można pieprznąć słuchawką (o ile to pieprznięcie
    poprawi komuś samopoczucie).

  • 20. Data: 2016-10-21 00:45:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan JaNus napisał:

> [...]
    > szybkie przerwanie strumienia marketingo-mowy i wyjaśnienie: "nie jestem
    > zainteresowany" i można pieprznąć słuchawką (o ile to pieprznięcie

    Ale jeśli wszyscy tak będą robić, to pracownik może poczuć się
    lekceważony. Gotów jest pomyśleć, że jego praca jest niepotrzebna.
    Że on sam nie jest niczego wart, siedzi przy tym telefonie,
    próbuje z kimś porozmawiać, a nikt nie pozwala mu nawet zdania
    dokończyć. To tylko pogłębi jego frustracje i stać się może
    przyczyną wielu groźnych chorób. Dlatego też wszystkie sposoby
    urozmaicenia nudnego żywota telemarketerów należy uznać za dobry
    uczynek.

    Jarek

    --
    -- Posłusznie melduję, panie feldkurat, że... że beczałem naprawdę tylko dla
    kawału. Widziałem, że do takiego kazania brak było jedynie jakiegoś nawróconego