  • Data: 2018-07-25 15:25:45
    Temat: Re: Poczta, telegraf i telefon w dawnym Wrocławiu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > A czemu nie ?
    > A co najmniej przelozonego i ewentualnie komisje.

    A co to daje? Co może stwierdzić komisja ponad to, że plomba jest
    naruszona? Będzie domniemywać, że ktoś się wkradł i zrobił coś złego?
    Przecież do tego nie ma podstaw -- wide mój dowcip z pociągnięciem
    za sznurek. Taka plomba wręcz ułatwia różne przewały -- lokator
    pokoju może na koniec dnia dziabnąć z biura jakieś wwity, zaplombować,
    mieć pewność, że nikt tego nie sprawdzi, a rano zgłosić naruszenie
    wejścia.

    > Tylko kto te pomieszczenia sprzątał ?
    > Choc w sumie sprzątaczka tez pracuje 7-15 :-)

    > Zapewne sobie zdawali sprawe z wartosci tego dobrostanu, i nie chcialo
    > im sie sprawdzac przy otwieraniu :-)

    Podejrzewam, że po prostu olali. Bo kto by się tam włamywał i po co?
    Bardziej prawdopodobne jest pojawienie się kogoś takiego jak ja.

    > Ale chocby takie pieczatki w szufladzie ... mozna przybic w dowodzie,
    > w dowodzie rejestracyjnym, na zaswiadczeniu ...

    Plombomania wykracza(ła) daleko poza takie przypadki.

    --
    Jarek