  • Data: 2018-07-25 19:09:42
    Temat: Re: Poczta, telegraf i telefon w dawnym Wrocławiu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >A co to daje? Co może stwierdzić komisja ponad to, że plomba jest
    >naruszona? Będzie domniemywać, że ktoś się wkradł i zrobił coś złego?

    otwory komisyjnie, dokona ogledzin, spisze protokol, przeslucha
    portiera :-)

    >Przecież do tego nie ma podstaw -- wide mój dowcip z pociągnięciem
    >za sznurek. Taka plomba wręcz ułatwia różne przewały -- lokator
    >pokoju może na koniec dnia dziabnąć z biura jakieś wwity,
    >zaplombować,
    >mieć pewność, że nikt tego nie sprawdzi, a rano zgłosić naruszenie
    >wejścia.

    Ano moze. Ale jak to cos cenniejszego i wiekszego, to dochodzi kwestia
    wyniesienia - widzieli, ze nie wyniosl, a rano mialby 3 minuty :-)

    >Podejrzewam, że po prostu olali. Bo kto by się tam włamywał i po co?

    Jakby jednak ktos sie wlamal, to w ciemnej d* sa - w srodku wywalone
    szafy, okna zamkniete, a plomby przy wejsciu nie sprawdzili i
    naruszenia nie zglosili :-)

    J.