    Subject: Re: Podgrzewacz płynu chłodzącego
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 15 Nov 2017 12:27:37 +0100

    W dniu 2017-11-15 o 11:40, Jacek pisze:
    > Ponieważ będę musiał tej zimy parkować pod chmurką, a mój "bolid" przy
    > większych mrozach długo się nagrzewa, więc myślę nad zamontowaniem
    > grzałki elektrycznej podgrzewającej płyn chłodniczy.
    > Wstępnie by mi pasowało coś takiego:
    > http://allegro.pl/podgrzewacz-grzalka-plynu-silnika-
    webasto-1500w-i7039894967.html

    > Czy ktoś z Kolegów ma doświadczenia z takimi wynalazkami?
    > Zamierzam to założyć do fiata z silnikiem 1,9 JTD.
    > Auto będzie stało na placu, więc sobie podłączę zasilanie 230V
    > przedłużaczem przez zegar sterujący i (tak myślę) rano o godz. 6 się
    > załączy, a o 7 wsiadam, zapalam i od razu mi dmucha ciepłym.
    > Jacek

    Zobacz też takie rozwiązanie:
    http://instalacje.intercars.com.pl/ogrzewanie-postoj
    owe/

    Jeśli zarzucić w wyszukiwarkę na stronie intercars:
    https://e-katalog.intercars.com.pl/ słowo "defa", to wyjdzie Ci
    kilkadziesiąt stron grzałek do róznych modeli aut. Zaleta sprzętu
    specjalizowanego jest taka, że wykręcasz korek, wkręcasz grzałkę i...
    koniec grzebania. Sam się przymierzam do pełnego kompletu takiego
    ogrzewania (grzałka, dmuchawa, ładowarka).
    T.