-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.gigane
ws.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neo
strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Podgrzewacz płynu chłodzącego
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <ouh5jn$suc$1@node1.news.atman.pl>
Date: Wed, 15 Nov 2017 12:59:40 +0100
Message-ID: <5csr7nm7ojzu$.dlg@myjk.org>
Lines: 19
NNTP-Posting-Host: 83.28.253.69
X-Trace: 1510747178 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15209 83.28.253.69:11710
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618958
[ ukryj nagłówki ]Wed, 15 Nov 2017 11:40:54 +0100, Jacek
> Czy ktoś z Kolegów ma doświadczenia z takimi wynalazkami?
Wg mnie na to szkoda kasy. Jeśli już, to grzej olej i co za tym idzie blok
silnika, wtedy poprawisz nie tylko warunki pracy silnika (ciepły start) ale
także szybciej uzyskasz ciepłe powietrze w kabinie. Z podgrzania samego
płynu gucio wyjdzie. Do pełni szczęścia jeszcze przydałby się nawiew do
kabiny, a to rozwiązanie tego widze nie posiada nawet w opcji. Popatrz
lepiej na rozwiązanie DEFA.
> Zamierzam to założyć do fiata z silnikiem 1,9 JTD.
Nie masz tam przypadkiem fabrycznego dogrzewacza (niesterowalnego webasto)
które można rozszerzyć o pilota?
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.17 13:00 yabba
- 15.11.17 13:04 Kris
- 15.11.17 13:13 Jacek
- 15.11.17 13:19 Myjk
- 15.11.17 13:30 yabba
- 15.11.17 17:51 nadir
- 15.11.17 17:58 ToMasz
- 15.11.17 18:23 Myjk
- 15.11.17 18:27 RadoslawF
- 15.11.17 19:27 yabba
- 15.11.17 21:06 Bolko
- 15.11.17 21:37 WS
- 16.11.17 03:10 Pawel \"O'Pajak\
- 16.11.17 07:21 cef
- 16.11.17 08:43 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=