  • 51. Data: 2015-12-09 12:13:30
    Temat: Re: Podkręcanie PIV
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 2015-12-08 o 09:47, RadoslawF pisze:

    > No ale jak ktoś jest fanatykiem SSD to będzie wpychał do
    > pralki, lodówki i zabytkowych 8 bitowców, tylko po co ?

    Święte słowa!

    Ponieważ od zawsze wyłączałem komputer (i wszystko inne też) z listwy,
    zanim windows uruchomił się z hdd, zawsze zdążyłem odcedzić kartofelki,
    otworzyć piwo i nastawić frytki.

    Potem, jak kupiłem ssd - system wstawał w kilkanaście sekund, ale ruter
    i tak startował 2 minuty, więc i tak "zdanżałem".

    Z niepokojem więc czytam o pomysłach wpychania ssd do czegokolwiek (w
    szczególności ruterów), bo może się zdarzyć tak, że będę musiał
    rezerwować sobie te dwie minuty przed wciśnięciem guzika start.

    A to już by było totalnie bez sensu.

    --
    LP PL

  • 52. Data: 2015-12-09 12:17:13
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 9 grudnia 2015 11:53:56 UTC+1 użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > Jakieś źródło można prosić?
    >
    > --
    > [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    > [ Demokracja to rządy brutali, temperowane przez dziennikarzy. ]
    > [ (Ralph Waldo Emerson) ]

    Ale to nie moje stwierdzenie - to tylko ten Live Mail tak kaszani cytaty. O źródło
    proś Kamila.

    SM

  • 54. Data: 2015-12-09 12:43:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 9 Dec 2015 03:17:13 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    (ciach...)

    > Ale to nie moje stwierdzenie - to tylko ten Live Mail tak kaszani cytaty.
    > O źródło proś Kamila.

    To wypadałoby chyba zacząć stosować narzędzia, które cytatów nie kaszani. :)

    [ Ambicja to ostatnie schronienie bankruta. (Oskar Wilde) ]

  • 53. Data: 2015-12-09 12:43:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 9 Dec 2015 05:38:20 +0100, Kamil napisał(a):

> [...]
    > Róznica na krzyść tego drugiego w konwersji plików multimedialnych wynosi w
    > porywach do 15%. To nie jest kilkakrotnie i tylko o to chodzi.

    [ We can live with dignity. We can't die with it. ]
    [ (Gregory House "House M.D. 1x01 Pilot") ]

  • 55. Data: 2015-12-09 12:53:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-08 o 19:24, Budzik pisze:

    > Radosławie - BO TAK...

    Jak proponujesz komuś wydanie 500zł zamiast 200 to chyba
    powinieneś mieć jakąś argumentację za takim wydatkiem.
    Nie dotyczy to oczywiście trolli i idiotów.

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2015-12-09 13:21:29
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_@_here_go2.pl>

    On 2015-12-09 12:43, Przemysław Ryk wrote:
    > Dnia Wed, 9 Dec 2015 03:17:13 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):
    >
    > (ciach...)

    > To wypadałoby chyba zacząć stosować narzędzia, które cytatów nie kaszani. :)

    Przekonałeś mnie.

    SM

  • 57. Data: 2015-12-09 14:43:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 9 Dec 2015 13:21:29 +0100, Sławek Maculewicz napisał(a):

    > Przekonałeś mnie.

    Podziękował. :)

    [ (Talking about Crematoria) If I owned this place and Hell, I'd rent this ]
    [ place out and live in Hell. ]
    [ (Toombs, "The Chronicles of Riddick") ]

  • 58. Data: 2015-12-09 15:06:54
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Kamil" <n...@t...pl> wrote in message news:n48c0o$7bl$2@speranza.aioe.org...
    > Ty podajesz do wierzenia teksty pochwalne producentów i dystrybutorów, a ja
    > piszę o faktach. Przerzuciłem w czasach PIII kilkadziesiąt komputerów i
    > stwierdzam, że Athlony były znacznie lepsze. Wydajnościa biły na głowę PIII.

    http://www.anandtech.com/show/355/15

    te twoje bicie na glowe to *w*porywach* do 20% zegar w zegar w grach

    jednoczesnie 4 razy wieksza wydajnosc c2d w porownaniu do p4
    to "w porywach 15%" bo uczepiles sie konwersji plikow multimedialnych
    zabytkowym oprogramowaniem przez emerytke

    > To zmieniło sie na korzyść Intela dopiero od PIV. I to wszystko.

    niespecjalnie, netburst to najwieksza porazka tej firmy od czasu
    buga fdiv

    Q: How many Pentium designers does it take to screw in a light bulb?
    A: 1.99904274017, but that's close enough for non-technical people.

    --
    http://db.org.pl/

  • 59. Data: 2015-12-09 18:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil n...@t...pl ...

    > A Autocad? Mówimy o komputerze nie dla gracza jak w poście wątkotwórcy.

    A to juz nie mam pojecia wiec sie nie wypowiadam.
    Skoro wiesz to mów!
    Autocad w tamtej wersji był równie uzyteczny i rozubodwany jak obecny ktory
    potrzebuje wielokrotnie szybszego sprzetu?

    Jeżeli tak, to moze warto proacować na jego starszych wersjach?

  • 60. Data: 2015-12-09 18:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak proponujesz komuś wydanie 500zł zamiast 200 to chyba
    > powinieneś mieć jakąś argumentację za takim wydatkiem.
    > Nie dotyczy to oczywiście trolli i idiotów.

    Dysk kosztuje 200 wiec 500 zamiast 300.
    Co do plusów ssd - to chyba juz wszystko zostało powiedziane...