  • 1. Data: 2012-09-19 19:28:37
    Temat: Podłączenie mikrofonu do płyty głównej
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Witam
    Płyta P5E-VM, gniazdo audio na płycie ma dwa układy do wyboru (przełączane
    w biosie) tak jak na rysunku: http://www.voila.pl/167/3mpwk/
    Mam 3 pytania:
    1. po cholerę te dwójki w oznaczeniu pinów mikrofonu?
    2.co to jest za pin MIC2_JD?
    3. jak w obu przypadkach należałoby podłączyć zwykły mikrofon słuchawkowy
    mono z wtykiem minijack?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-09-20 00:57:36
    Temat: Re: Podłączenie mikrofonu do płyty głównej
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://forum.radeon.ru/viewtopic.php?t=34681

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-09-20 10:55:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Sep 2012 00:57:36 +0200, PiteR napisał(a):

    > http://forum.radeon.ru/viewtopic.php?t=34681

    Dzieki za ten okruch wiedzy, ale to dalej nie odpowiada na moje pytania.
    Zwłaszcza że gość nie napisał do czego pin HP_HD a także że w moim
    przypadku Jack_Sense oraz PRESENCE wiszą w powietrzu a ja i tak mam sygnały
    na wyjściach słuchawkowych i mikrofon też działa (podłączony do MIC2_R i
    MIC2_L :) ) tyle że z przydźwiękiem.
    Widzę że muszę wziąść miernik do ręki, rozkopać wszystko i wypróbować.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2012-09-20 12:20:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Sep 2012 10:55:34 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Widzę że muszę wziąść miernik do ręki, rozkopać wszystko i wypróbować.

    Rozkopałem, pomierzyłem i wypróbowałem. Działa, jedyne co mnie wq... to że
    w słuchawkach słyszę lekki przydźwięk sieci. Jak dotknę blaszaka, znika.
    Co, cholera, mam siadać na żelaznym uzerowanym krześle? :)
    Dociekliwym wyjaśniam z góry że komp i ogólnie wszystko co trzeba w okolicy
    jest podłączone do gniazd z bolcem.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2012-09-20 19:34:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Działa, jedyne co mnie wq... to że
    > w słuchawkach słyszę lekki przydźwięk sieci.

    tu jeszcze poczytaj, zaczyna sie na str 19
    http://www.formfactors.org/developer%5Cspecs%5CA2928
    604.pdf

    --
    Piter

  • 6. Data: 2012-09-20 22:57:14
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 20 Sep 2012 12:20:00 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > Co, cholera, mam siadać na żelaznym uzerowanym krześle? :)
    > Dociekliwym wyjaśniam z góry że komp i ogólnie wszystko co trzeba w okolicy

    A masz może antenę tv/kablówka podłączoną do kompa?

    --
    GLaF