  • 1. Data: 2012-09-17 22:41:28
    Temat: jaki rozmiar ekranu
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jest sobie monitor lcd 15", pracuje w 1024x768, to jest ok, literki nie są
    ani za małe ani za duże, ok...

    przydało by się go wymienić na jakiś większy,

    jaki model wybrać, chodzi o to, żeby zwiększyła się rozdzielczość, ale
    wielkość literek była taka jak na tej 15...

  • 2. Data: 2012-09-18 07:20:12
    Temat: Re: jaki rozmiar ekranu
    Od: KJ <h...@o...pl>

> [...]
    >
    > jaki model wybrać, chodzi o to, żeby zwiększyła się rozdzielczość, ale
    > wielkość literek była taka jak na tej 15...

    19" 5:4 1280x1024

    18.5" 16:9 1388x768

    22" 1680x1050

    27" 1920xXX

  • 3. Data: 2012-09-18 08:21:25
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 18.09.2012 07:20, KJ pisze:

    > 19" 5:4 1280x1024
    >
    > 18.5" 16:9 1388x768
    >
    > 22" 1680x1050
    >
    > 27" 1920xXX

    A wziąłeś pod uwagę, że większy monitor zazwyczaj trzyma się dalej od
    oczy niż mniejszy?

    p. m.

  • 4. Data: 2012-09-18 08:33:01
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    KJ nabazgrał(a):

    A nie pomyślałeś że w systemie możesz zmienić wielkość fontów (liter) ?

  • 5. Data: 2012-09-18 09:08:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Sep 2012 08:21:25 +0200, m napisał(a):

    > A wziąłeś pod uwagę, że większy monitor zazwyczaj trzyma się dalej od
    > oczy niż mniejszy?

    I to jest bez sensu. Po co kupować większy ekran jeśli go zamierzamy
    odsunąć i tym samym mieć dalej ten sam kąt widzenia?
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2012-09-18 09:18:38
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 18.09.2012 09:08, Jacek Maciejewski pisze:

    > I to jest bez sensu. Po co kupować większy ekran jeśli go zamierzamy
    > odsunąć i tym samym mieć dalej ten sam kąt widzenia?

    Odsuwasz mimo wszystko mniej niżby wynikało ze zwiększenia szerokości
    kątowej monitora, więc masz mimo wszystko większą powierzchnię. Poza
    tym, zawsze możesz wytężyć wzrok i dzięki większej rozdzielczości -
    widzieć więcej szczegółów.

    p. m.

  • 7. Data: 2012-09-18 09:21:23
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Jacek Maciejewski nabazgrał(a):

    > I to jest bez sensu. Po co kupować większy ekran jeśli go zamierzamy
    > odsunąć i tym samym mieć dalej ten sam kąt widzenia?

    To tak samo jak być w kinie i siedzieć w pierwszym rzędzie, nie da się bo
    nic nie widzisz ... oczywiście nie można też za daleko :)

  • 8. Data: 2012-09-18 11:01:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > KJ nabazgrał(a):

    > A nie pomyślałeś że w systemie możesz zmienić wielkość fontów (liter) ?

    Mnie to rozwiązanie całkowicie wystarcza na monitorze 24" (1920*1200).

    --
    marfi

  • 9. Data: 2012-09-18 11:53:52
    Od: KJ <h...@o...pl>

    > A nie pomyślałeś że w systemie możesz zmienić wielkość fontów (liter) ?

    a dlaczego zakładasz że ktoś ma system i oprogramowanie z takimi
    możliwościami

  • 10. Data: 2012-09-18 11:58:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-09-18 11:53, Użytkownik KJ napisał:

    > a dlaczego zakładasz że ktoś ma system i oprogramowanie z takimi
    > możliwościami

    A jaki normalny system nie ma takich możliwości ?