  • Data: 2017-08-13 11:30:45
    Temat: Re: Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego
    Od: "Adam Nastula" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym doprecyzować kilka kwesti poruszanych w odpowiedziach na moje
    pytanie:

    1. Dysk który chcę podłączyć jest sprawny.
    2. Dysk nie ma pracować bez przerwy, bo będzie służyć tylko jako magazyn,
    podłączany i uruchamiany w razie potrzeby.
    3. Jest on rzeczywiście mały jak na dzisiejsze standardy, ale pochodzi z
    poprzedniego komputera, którego pozbyłem się jakieś 3 lata temu i został mi
    po nim właśnie wymontowany dysk. Chciałem go zagospodarować i wszystkie dane
    mieć w jednym miejscu. Dotąd mam je na 2 pendrivach, jednocześnie tych
    danych nie jest aż tak niewyobrażalnie dużo, żeby nie mogły się one zmieścić
    na tym dysku.