  • 21. Data: 2009-01-03 11:04:19
    Temat: Re: Podział rynku DSLR w Japonii 2008
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gjnf7f$t05$1@news.dialog.net.pl>,
    Bogdan Blaszczak nabazgrał:
    > Eee tam.. Ostatnio oglądałem zdjęcia z placka Zuiko 25. Dystorsje to mi
    > nawet nie przeszkadzają, ale aberracje to były bardzo wyraźne prawie od
    > samego środka kadru, chociaż dobrze przymknięty był, rozczarowanie..
    > Pewnie w Canonie byłoby tak samo, albo gorzej, bo większy obszar do
    > pokrycia... Naleśniki zawsze będą miały swoje wady.

    Dobrze, że mój Limited o tym nie wie :)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 22. Data: 2009-01-03 11:18:10
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    l...@l...localdomain pisze:

    > Dobrze, że mój Limited o tym nie wie :)

    Wychodzi na to, że te Pentaxy Ltd to naprawdę perełki :)

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 23. Data: 2009-01-03 14:26:33
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 03 Jan 2009 11:39:01 +0100, Bogdan Blaszczak wrote:

    > Mnie by też raczej nie skusiło. Ale powiedzmy, że ktoś na co dzień nie
    > chce się obciążać i chce mieć coś takiego ciut większego niż G9 z
    > jakością o klasę wyżej. A jednocześnie od czasu do czasu, od wielkiego
    > święta chce wykonać sesję np setką macro albo jakąś lunetą typu 70-300.
    > Wtedy miałby możliwość przypięcia takiego kompaktu do lunety i nie
    > potrzebowałby wypasionej lustrzanki.

    IMO te wszystkie male aparaty, ktorym się nie da schowac obiektywu nie
    podskocza pod wzgledem kieszonkowosci typowym kompaktom.
    Do tych mniejszych aparatow jakos produkuje się glownie zoomy, ktore
    calosc robia jednak dosc kobylasta (no ok, jeden nalesnik do Olka, duh).

    A ja jakos nie zrezygnowalbym z lustrzanki duzej, wiec po prostu nie
    widze tej idei systemu mniejszego brata ;)

> [...]
    > Pewnie w Canonie byłoby tak samo, albo gorzej, bo większy obszar do
    > pokrycia... Naleśniki zawsze będą miały swoje wady.

    Pentaksowe byly calkiem przyzwoite, tam chyba najslabszy byl ten
    najszerszy, ale wciaz bardzo ok. Tak ze spokojnie się da zrobic
    przyzwoite nalesniki.
    Wiec jakby Canon machnal jakies plaskate 20/4 do x1.6 to ja to biore
    i nie marudze :) Jeszcze jakby jakis ~75mm to juz w ogole bajka :)

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 24. Data: 2009-01-03 14:42:22
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Michal Tyrala pisze:

> [...]
    > Wiec jakby Canon machnal jakies plaskate 20/4 do x1.6 to ja to biore
    > i nie marudze :) Jeszcze jakby jakis ~75mm to juz w ogole bajka :)

    Myślałeś nad zestawem:
    Pentax Km + 21/3.2+40/2.8+70/2.4 ???
    Wszystkie 3 to naleśniki ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 25. Data: 2009-01-03 15:30:33
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 03 Jan 2009 14:42:22 +0000, Paweł W. wrote:

    > Myślałeś nad zestawem:
    > Pentax Km + 21/3.2+40/2.8+70/2.4 ???
    > Wszystkie 3 to naleśniki ;)

    Wiem, myslalem kiedys nad tymi skrajnymi nalesnikami, jednak pare postow
    wyzej pisalem, ze jednak troche ,,siedze'' w systemie EF...

    Po prostu wolalbym taki zestaw jaki podales, jednak dostepny w ,,moim''
    systemie, niz hipotetyczny EF-X z postu Bogdana

    pozdrawiam,

  • 26. Data: 2009-01-03 15:44:29
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Michal Tyrala pisze:

    > Wiem, myslalem kiedys nad tymi skrajnymi nalesnikami, jednak pare postow
    > wyzej pisalem, ze jednak troche ,,siedze'' w systemie EF...

    Puszki drogie teraz nie są. K100D z 50/1.8 Pentacona, a nawet z kitem
    18-55 mieści mi się w kieszeni kurtki(z trudem, ale zawsze), więc możesz
    kupić tanio jakiś korpus używany Pentaksa i dokupić do niego te
    naleśniki. Jedyna wada, to to, że nie podepniesz tych naleśników do
    innych swoich aparatów. A sam korpus to można teraz nabyć w cenie
    średniozaawansowanej małpki. Możesz nawet jakiegoś DLa poszukać, albo
    jeszcze lepiej DSa (wizjer jak w K20D, współpraca z pentaksowym TTLem -
    brak przedbłysku pomiarowego).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 27. Data: 2009-01-03 19:15:26
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 03 Jan 2009 15:44:29 +0000, Paweł W. wrote:

    > Puszki drogie teraz nie są. [...] Jedyna wada, to to, że nie
    > podepniesz tych naleśników do innych swoich aparatów.

    Problem jest w druga strone: ja bym chcial, jak zajdzie potrzeba, moc do
    malucha zapiac 135/2 czy tez 70-200/4LIS. Albo wyzwolic zdalnie 430EX.
    Tak poza tym to mam jeszcze S30/1.4 na mocowaniu EF co dodatkowo
    faworyzuje zostanie w systemie canona ;)

    > A sam korpus to można teraz nabyć w cenie średniozaawansowanej
    > małpki.

    To wiem, dlatego chyba skoncze jednak z 450D, chyba ze na te zimowe
    targi canon cos sensowniejszego pokaze ;)

    Ale zeby nie bylo -- oferte nalesnikowa uwazam za duzy plus systemu
    Pentaksa. :-)

    pozdrawiam,