    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5d529fc7$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    Subject: Re: Polak za granica
    Date: Tue, 13 Aug 2019 17:58:30 +0200

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    W dniu .08.2019 o 13:29 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    >Nie wiem, nie czytałem Jego posta. Ale zjazd jest dobrze oznaczony...

    Ale korek nie jest oznaczony.
    Wiec on nie wie, gdzie nalezy zjechac na prawy pas, bo dalej korek juz
    stoi :-)

    Ostatnio to opisywalem pod Wroclawiem, ale w Warszawie to chyba
    codziennosc.

    >Spokojnie wystarczy jeden taki mistrz.
    >Tam są cztery pasy, dwa idą na A2 i dwa odbijają w prawo na S8. Taki
    >mistrz zapierdziela skrajnym lewym i na ostatnich 100-200 metrach
    >chce się wbić na "lewy" z S8 (czyli musi zmienić dwa pasy) na
    >którym jest gęsto. Nie ma miejsca na zbytnie ceregiele i mistrz
    >wyhamowuje prawy idący na A2 i lewy idący na S8. Często są sytuacje,
    >że mistrz staje okrakiem na polu między nitkami i czeka na litość.

    Stoi okrakiem, wiec korka nie czyni :-)

    >Takie wyhamowanie wystarczy aby za mistrzem utworzył się pełzający
    >korek w którym auta zatrzymują się do zera - to jest specyfika
    >dużego ruchu autostradowego.

    Bywa, ale to ma tez szanse sie rozladowac szybko.

    Albo np nalezy zachowac niemiecki odstep, to bedzie wiekszy bufor.

    J.